Így hirdess hatékonyan! 9 példa jól működő hirdetésekre

Mik lesznek 2019 legjobban működő hirdetései?Ebben az élő adásban nem csak beszéltem róluk, hanem meg is mutatom őket. Konkrét példákat mutattam szöveges, képes, galériás és videós hirdetésekre.

Tovább →

Hogyan kampányolj és szerezd meg a vásárlók figyelmét év végén?

Az év utolsó időszakában az emberek sokkal többet költenek (és nem csak a karácsonyra), ugyanakkor nehezebb elérni őket, mert mindenki hirdet. Hogyan érd el őket? Milyen ajánlatra reagálnak? Mit tehetsz, ha a hirdetési költségek a magasba szöktek és a versenytársaid ezerrel reklámoznak? Mivel tudsz kitűnni ilyenkor? Mit kampányolhatsz év végén, ha a a te terméked/szolgáltatásod…

Tovább →

Ettől lesz zseniális a hirdetésed

Ebben az élő adásban 15 hirdetési ötletet mutattam meg. Olyanokat, amikkel átalakítva a hirdetéseidet sokkal hatékonyabbá teheted őket. És, hogy lássátok a példákat is, ezúttal a képernyőkép mentését osztom meg itt veletek.

Tovább →

Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?

Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…

Tovább →

A brutál jó ajánlat titkai

Hiába zseniális a terméked és fergeteges a szolgáltatásod, ha gyenge az ajánlatod. A vevőt ugyanis nem az ár győzi meg és nem az ügyes érvelés: csakis a jó ajánlat!

Tovább →

Így szerezz partnereket: 15 ötlet, amivel kezdő vállalkozók segíthetnek egymásnak

Sokan vélik úgy, hogy egy vállalkozáshoz mindenképpen kapcsolatokra van szükség, pedig ma már könnyen el lehet indítani és meg lehet szerezni az első vevőket anélkül, hogy bárkihez egyetlen szót szóltál volna. Mégis nagyon sokat segíthet az elején, ha keresel partnereket, akikkel kölcsönösen támogathatjátok egymást. Hogyan csináld? Íme 15 ötlet!

Tovább →

Így írd át a hirdetésed szövegét:

Nem elég hatékonyak a hirdetéseid? Kevesen kattintanak a hírleveledben? Szuper cikkeket írsz a blogodra, de alig olvassák el? Kevesen vásárolnak az oldaladon, pedig megnézik? Egy jobb szöveggel mindegyiket könnyen megoldhatod! Ebben az élő adásban bemutattam 11 olyan szövegírási “trükköt”, amit átírva több érdeklődőre és több vevőre tehetsz szert.

Tovább →

Gazdaságos hirdetési stratégia kezdő hirdetőknek

Most kezdesz el hirdetni a Facebookon? Mit hirdess? Hogyan csináld úgy, hogy meg is érje? Erre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tehetsz, ha nem megy jól a hirdetésed?

3 lépéses módszer, ami segít megtalálni, miért nem működik a Facebook hirdetésed és min kell változtatni.

Tovább →

Követőkből vásárlók: így hirdess okosan!

Ne a rossz példákat másold, ha nem akarod elégetni hirdetés címén a pénzt. Így hirdess, hogy gyorsan megtérüljön:

Tovább →

Page 4 of 5