Hirdetés kis pénzből okosan: hogyan? 10 ötlet, hol hirdethetsz a Facebookon túl

Hol hirdethetsz a Facebookon túl? Mit csinálj és mit ne, ha minél kisebb hirdetési összegből szeretnél minél nagyobb eredményt kihozni?

Tovább →

A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Ha nem vásárolnak tőled (vagy csak kevesen): Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg?

Rendszeresen posztolsz, készíted a tartalmakat – mégis alig van eredmény? Megdicsérik a termékedet hozzászólásban – de nem vásárolnak? Nem akarnak beindulni az eladásaid, pedig úgy érzed, mindent megtettél érte? Mi lehet a baj? A terméked a gond? Az áraid? A kommunikációd? Vagy valami más? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban megmutattam 3 módszert, amivel…

Tovább →

A hatásos értékesítési szöveg titkai

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, amire felfigyelnek, elolvassák és a végén rendelnek a vásárlók? Mit hova írj és miért pont oda? Mit ne írj a szövegbe és mi az, amit igen? Hogyan oszlasd el a vevők kifogásait és kétségeit? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Új hirdetési lehetőségek: Hogyan hirdess most?

Új hirdetési lehetőségek: Hogyan hirdess most?

Friss funkciók a Facebook hirdetési rendszerében: Mi változott? Mit érdemes tudnod róla? Milyen újdonságok vannak és mire kell figyelned? Mit tegyél a szigorodó ellenőrzési rendszer és a letiltások ellen? Hogyan hirdess MOST hatékonyan? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show adásban!

Tovább →

Így írd meg a tökéletes hirdetésszöveget!

Mindig elakadsz, amikor hirdetést kéne írnod? Egy csomó időd elmegy a fogalmazgatással és aztán nem tudod, mi hiányzik, min kéne javítani? Elbizonytalanodsz, nem túl nyomulós-e a szöveged, nem túl hosszú-e, nem kéne-e még valamit beleírnod? A GazdagmamiShow hétfői adása ezúttal egy kis miniworkshop volt, ahol végigmentünk egy szövegsablonon, amit a segítségemmel átírhatsz a saját vállalkozásod,…

Tovább →

Meggyőző hirdetés szöveg ötletek

Hatásosabb hirdetéseket szeretnél írni? Olyanokat, amik megfogják a figyelmet, magával ragadják az olvasót és meggyőzik róla, hogy a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége? Ebben az élő adásban sok-sok ötletet kapsz arra, hogyan írd meg a hirdetéseidet és miként turbózhatod fel a jelenlegi hirdetésszövegeidet!

Tovább →

Mit tehetsz, ha elutasították a Facebook hirdetésedet?

Először is nyugi 🙂 Nem azért utasították el, mert illegális lenne az oldalad vagy mert utál a Facebook. A hirdetések szöveg- és képanyagát ellenőrzéskor egy automatikus rendszer nézi végig, ami meglehetősen szigorúra van állítva. Éppen ezért előfordulhat, hogy akkor is elutasításra kerül a hirdetésed, ha nem tettél semmi szabályelleneset. Lássuk, mi lehet tenni elutasítás esetén!

Tovább →

Kis pénzből hatékony Facebook hirdetés: Hogyan?

Hirdetnél, de nem mersz belevágni, hogy ne ússzon el a pénzed? Már hirdettél, de szeretnéd megtudni, hogyan lehet kisebb pénzből hatékonyabban hirdetni? Ebben az élő adásban megosztottam a legköltséghatékonyabb hirdetési módszereimet!

Tovább →

Page 2 of 4