25 ingyenes marketing ötlet

Ha a pénzedet nem tudod befektetni, a kreativitásodat kell! Ebben az élő adásban olyan kreatív, szokatlan, figyelemfelkeltő ötleteket mutattam be, amikkel megfoghatod az emberek figyelmét, felhívhatod a figyelmet a portékádra és ami a legfontosabb: megszerezheted az első vevőidet anélkül, hogy egyetlen fillért is költöttél volna hirdetésekre!

Tovább →

Így írd át a hirdetésed szövegét:

Nem elég hatékonyak a hirdetéseid? Kevesen kattintanak a hírleveledben? Szuper cikkeket írsz a blogodra, de alig olvassák el? Kevesen vásárolnak az oldaladon, pedig megnézik? Egy jobb szöveggel mindegyiket könnyen megoldhatod! Ebben az élő adásban bemutattam 11 olyan szövegírási “trükköt”, amit átírva több érdeklődőre és több vevőre tehetsz szert.

Tovább →

Gazdaságos hirdetési stratégia kezdő hirdetőknek

Most kezdesz el hirdetni a Facebookon? Mit hirdess? Hogyan csináld úgy, hogy meg is érje? Erre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tehetsz, ha nem megy jól a hirdetésed?

3 lépéses módszer, ami segít megtalálni, miért nem működik a Facebook hirdetésed és min kell változtatni.

Tovább →

Nem megy a hirdetés? Most lehet kérdezni!

Nem tudod, miért nem kattintanak elegen a Facebook hirdetésedre? Hiába hirdetsz nem hoz eredményt? Szeretnéd tudni, mik a jó kattintási arányok? Ma felteheted a kérdéseidet a Facebook hirdetésekről!

Tovább →

Követőkből vásárlók: így hirdess okosan!

Ne a rossz példákat másold, ha nem akarod elégetni hirdetés címén a pénzt. Így hirdess, hogy gyorsan megtérüljön:

Tovább →

Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét

Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés? 

Tovább →

Ne hirdesd a termékedet! Ezt hirdesd, ha jó eredményt szeretnél elérni:

Nagy lépés előre: végre rászántad magad, hogy hirdess a Facebookon. Beállítod a célcsoportot, írsz egy frappáns szöveget, feltöltesz néhány képet és tádám: már el is indult! Lelkesen ülsz a gép előtt és várod a vásárlókat. De nem jönnek.

Tovább →

Így lesz jól célzott a hirdetésed! Remarketing stratégiák

Költs kevesebbet a hirdetéseidre és szerezz mégis több vevőt! Hogyan? Remarketinggel! Ebben az élő adásban megnéztük: – Mi az a remarketing és hogyan vágj bele? – Hogyan érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon, de nem vásároltak? – Hogyan érd el azokat, akik már vásároltak nálad, de van nekik egy új ajánlatod? –…

Tovább →

Page 4 of 4