Hogyan hirdess okosan a Facebookon?

Már hirdetsz a Facebookon, de nem vagy elégedett az eredménnyel? Még nem hirdetsz, de később majd szeretnél? Ebben az élő adásban bemutattam: – Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való? – Milyen formátumok léteznek és melyiket érdemes használni? – Milyen célzási beállítások vannak és melyikkel juthatsz el a leghatékonyabban a célközönségedhez? És, ami a legfontosabb:…

Tovább →

Hogyan írj röviden és mégis hatásosan a termékedről?

Hosszasan győzködöd a vásárlót a terméked vagy a szolgáltatásod előnyeiről, de amikor rövid és velős szöveget kéne írnod, akkor elakad a szavad? Kínlódsz a hirdetések megírásával, mert nem tudsz elég tömören fogalmazni? A webáruházad „rövid termékleírás” részébe csak néhány unalmas termékjellemzőt tudsz írni, mert nem jut más eszedbe? Ebben az élő adásban ezekre a kérdésekre…

Tovább →

Hirdetések, közösségi média posztok, címsorok hatékonyan

Rövid szöveget írni néha nehezebb, mint hosszút. Belefogsz egy hirdetés szövegébe és órákat szöszölsz rajta. Nekiállsz egy Facebook vagy Instagram poszt megírásának és hosszasan javítgatod, szerkesztgeted, órák telnek el vele. Már csak egy címsor hiányzik az értékesítési oldaladra, de nem jut eszedbe semmi frappáns. Egy rövid termékleírással is rengeteg időt töltesz. Hogyan lehet gyorsan hatásos…

Tovább →

Így hirdess hatékonyan! 9 példa jól működő hirdetésekre

Mik lesznek 2019 legjobban működő hirdetései?Ebben az élő adásban nem csak beszéltem róluk, hanem meg is mutatom őket. Konkrét példákat mutattam szöveges, képes, galériás és videós hirdetésekre.

Tovább →

Nem mennek a hirdetéseid? Túl drága? Mit lehet tenni?

Igazából 5 dolgot kell megnézned, ha azt szeretnéd, hogy hatékonyabbak legyenek a hirdetéseid. A sorrend sem mindegy. Ebben az élő adásban pontosan elmondtam, mit nézz meg, min és hogyan változtass, ahhoz, hogy jobban teljesítsenek a hirdetéseid.

Tovább →

Így gyere ki mindig új ötletekkel (a versenytársaid nem fogják tudni hogy csináltad)

Jártál már úgy, hogy a versenytársad előállt egy szuper új ötlettel, amitől leesett az állad és egyszerűen nem érted, honnan vannak neki ilyen zseniális ötletei, hogy csinálja? Mi lenne, ha te lennél az a piacodon, aki előáll az új, zseniális ötletekkel, témákkal, ajánlatokkal, akciókkal? Mi lenne, ha te lennél az, akitől a többieknek leesik az…

Tovább →

Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?

Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…

Tovább →

3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

13 módszer közönyös vevők felrázására

Nem nyitja meg a hírleveledet… Nem reagál a Facebook posztjaidra… Átgördíti a hirdetéseidet… Hogyan fogd meg a közönyös vevő figyelmét? Mi az, amire felkapja a fejét, odafigyel, reagál és unatkozó követőből lelkes és aktív érdeklődővé válik?

Tovább →

Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?

Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.

Tovább →

Page 3 of 4