Hogyan növeld az organikus elérésedet a Facebookon?
Hogyan érhetsz el a célcsoportodhoz organikusan (azaz hirdetések nélkül) hatékonyan? A Facebookról elterjedt, hogy már szinte semmi nem jelenik meg organikusan a követőknek (ez Facebook zeroként vált ismertté). Sokan panaszkodnak arra is, hogy a korábban jó elérésű Facebook csoportokkal sem érnek már el senkit. Van, aki szerint ezzel arra próbálnak ösztönözni, hogy minél többen hirdessenek.…
6 nyereményjáték ötlet a közösségi oldalad felfuttatásához
Sokan indítanak nyereményjátékokat a közösségi médiában, ám a szokásos oszd meg, szólj hozzá és nyerhetsz már elég unalmas. Milyen játékot indíthatsz még?
Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?
Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…
Így tudj meg többet a piacodról!
– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…
Instagram és Facebook Story a marketingben
Csak 24 órán át elérhető, nem is nézik annyian, tele van fura funkciókkal és a formátuma is olyan szokatlan: Mihez kezdjünk az Instagram és a Facebook Storyval? Van értelme egyáltalán foglalkozni vele? Mire használd a marketingedben? Milyen gyakran használd? Milyen funkciókra képes? Hogyan szerezz vele érdeklődőket? És hogyan vásárlókat? Hogyan segíthet a márkád építésében? Erről…
Hogyan hirdess okosan a Facebookon?
Már hirdetsz a Facebookon, de nem vagy elégedett az eredménnyel? Még nem hirdetsz, de később majd szeretnél? Ebben az élő adásban bemutattam: – Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való? – Milyen formátumok léteznek és melyiket érdemes használni? – Milyen célzási beállítások vannak és melyikkel juthatsz el a leghatékonyabban a célközönségedhez? És, ami a legfontosabb:…
Ez új fog jönni a marketingedhez: újdonságok a közösségi médiában
Hova tart a Facebook? Milyen új funkciók vannak a felületen, az algoritmusban és a hirdetésekben, amikről vállalkozóként mindenképpen tudnod kell? Mi újság az Instagrammal? Mik azok az újdonságok, amik segíthetnek a hatékonyabb marketingben? És vajon mit érdemes tudnod a Pinterest és a Messenger újításairól? Erről volt szó ebben az élő adásban!
Így adj el beszélgetve!
Hogyan adhatsz el teljesen interaktívan a Facebook Messenger segítségével? Az elmúlt években a Messenger lett a leggyakrabban használt Facebook felület: de hogyan szerezz rajta vevőket? – Milyen kérdéseket tehetnek fel az érdeklődők? – Milyen folyamaton vezesd őket végig mindenképpen? – Hogyan adhatsz hasznos és értékes tartalmat és szűrheted ki az érdeklődőket Messenger segítségével? – Hogyan…
Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?
Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…
Facebook oldalak és csoportok felfuttatása a nulláról
Most indítasz oldalt vagy csoportot és nehezen indul be? Már van oldalad, de alig-alig növekszik? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban lépésről lépésre nézzük végig, hogyan futtathatod fel a nulláról az új csoportodat/oldaladat. Milyen módszerekkel találhatsz új lájkolókat? Milyen posztokat írj, ami sok új követőt hoz? Végignézünk rengeteg ötletet, amivel növelheted a tagok számára…