Így tudj meg többet a piacodról!

– Mitől lesz piac a piac?
– Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni?
– A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e?
– Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet?
– Mitől épül a piac?
– Hogyan építheted te is a sajátodat?
– Milyen adatokat érdemes begyűjtened a piacodról és hogyan elemezd őket?

Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.

A linkek, amiket az élő adásban említettem:

Google Trends https://trends.google.com/trends/

Facebook Audience Insights https://www.facebook.com/ads/audience_insights?ref=fbiq_ai

Kulcsszókereső eszköz https://keywordtool.io

Hőtérkép szolgáltatások https://www.crazyegg.com
http://www.inspectlet.com

Hogyan tudd meg, hogy a célcsoportodnak mekkora része érhető el az Instagramon?

1. Állítsd be a célcsoportot a Facebook hirdetéskezelőjében!

2. Gördíts lejjebb és keresd meg az Elhelyezés dobozt!

3. Kattintsd ki a Facebookon való megjelenést és állítsd be az Instagramot! A jobb oldali oldalsávban a rendszer kiírja, hány embert tudsz elérni a célcsoportodból az Instagramon.

Comments are closed.