
Új hirdetési lehetőségek: Hogyan hirdess most?
Friss funkciók a Facebook hirdetési rendszerében: Mi változott? Mit érdemes tudnod róla? Milyen újdonságok vannak és mire kell figyelned? Mit tegyél a szigorodó ellenőrzési rendszer és a letiltások ellen? Hogyan hirdess MOST hatékonyan? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show adásban!

Itt az új Facebook! Mi változott marketing szempontból?
Az elmúlt napokban megérkezett a Facebook új felülete. De vajon mi változott még? Milyen új funkciók vannak, amiket vevőszerzésre használhatsz? Milyen új stratégiák vannak, amiket bevethetsz a vállalkozásod marketingjében? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

A sok megosztást hozó posztok titka
A sok megosztást hozó posztok titka: Sikeres posztok, amiket a saját témádra átültethetsz – Milyen posztok hoznak sok megosztást? – Min múlik, hogy megosztanak-e egy posztot vagy sem? – Hogyan készíts te is ilyeneket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Facebook és Instagram újdonságok: Mik azok és mire használd őket?
Élő videók Új IGTV funciók Változások a sztoriban Meeting rooms és egy sor egyéb újdonság. Ebben az élő adásban megmutatom a Facebook és az Instagram legújabb funkcióit és egy csomó ötletet arra, hogyan használd őket a marketingedben.

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon
Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?
Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Vevőszerzés Facebook csoportokkal: Hogyan?
Van csoportod, de a tagoknak csak egy része vásárol nálad? Most indítanál csoportot, de nem tudod, milyen csoport támogathatná a vevőszerzésedet? Ebben az élő adásban abban segítettem, hogy: – Milyen módszerekkel terelheted a csoporttagokat a vásárlás irányába? – Miket posztolj, ha aktivizálni szeretnéd őket? – Mit tegyél, hogy a te termékeidet ajánlják egymásnak a csoportban?…

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?
Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Mit tehetsz, ha elutasították a Facebook hirdetésedet?
Először is nyugi 🙂 Nem azért utasították el, mert illegális lenne az oldalad vagy mert utál a Facebook. A hirdetések szöveg- és képanyagát ellenőrzéskor egy automatikus rendszer nézi végig, ami meglehetősen szigorúra van állítva. Éppen ezért előfordulhat, hogy akkor is elutasításra kerül a hirdetésed, ha nem tettél semmi szabályelleneset. Lássuk, mi lehet tenni elutasítás esetén!

Instagram és Facebook sztori hatékonyan: Hogyan csináld?
Nem tudod, hogyan használhatod a Facebook és az Instagram sztorit vevőszerzésre? Mindig kifogysz az ötletekből? 13 új ötletet adtam hozzá ebben az élő adásban.