Így hirdess hatékonyan! 9 példa jól működő hirdetésekre

Mik lesznek 2019 legjobban működő hirdetései?Ebben az élő adásban nem csak beszéltem róluk, hanem meg is mutatom őket. Konkrét példákat mutattam szöveges, képes, galériás és videós hirdetésekre.

Tovább →

Szabályosan a Facebookon: Erre figyelj oda, hogy ne tiltsanak le

Sokan jeleztétek a különböző csoportjainkban és személyesen is, hogy sok problémát okoz, ha egy-egy hirdetésedet letiltja a Facebook, ha megsértik a szerzői jogaidat a Facebookon vagy nem engedi feltölteni a termékedet a rendszer. De hallani törölt tartalmakról, feltört hirdetési fiókokról, letiltott nyereményjátékokról is. Mire figyelj oda, ha szabályosan szeretnél marketingezni a Facebookon és hova fordulhatsz,…

Tovább →

10 mód, amivel több látogatót szerezhetsz a közösségi médiából

Ebben az élő adásban 10 új ötletet osztottam meg, ami segíthet, hogy több látogatód legyen a Facebookról, Instagramról, Pinterestről.

Tovább →

20 tukmálásmentes módszer, amivel eladhatsz a Facebookon

Tukmálás, kéretlen üzenetküldés, hozzászólásokban és csoportokban való zaklatás helyett: 20 működő, kreatív megoldás, amivel értékesíteni tudsz a Facebookon! Kész mintaposztok, képek – azonnal bevetheted őket. 

Tovább →

Így építsd a márkádat a Facebookon

Sokan hoznak létre oldalt, csoportokat a Facebookon, posztolgatnak rendszeresen, de csak keveseknek sikerül igazán ismertté tenni a márkáját és felépíteni a vállalkozása hírnevét. Mit tegyél, hogy neked sikerüljön? Mik azok a márkaépítő elemek, amiket mindenképpen érdemes használnod? Ebben az élő adásban 15 ötletet mutattam be, pontosan hol és mit kell tenned ahhoz, hogy ismertté tedd…

Tovább →

(TIPP) Instagram Story a Facebook oldaladon: Így csináld meg!

Egyre többen használják az Instagramot a márkájuk építésére és a vállalkozásuk népszerűsítésre, így egyre nagyobb az igény arra is, hogy az Instagram és a Facebook felületét összekösd egymással. Az Instagramra feltett posztokat eddig is ki lehetett küldeni a Facebookra, nemrégiben azonban megjelent egy új funkció is: most már a Storyba feltett posztokat is át lehet…

Tovább →

Hogyan írd meg a tökéletes Facebook posztot?

Milyen a tökéletes Facebook poszt? Amire: – sokan kattintanak, – sokan megosztják, – sokan odafigyelnek. Milyen képet használj hozzá? Milyen formátumú legyen? (Kép, videó, csak szöveg, galéria?) Hogyan formázd? Miről szóljon? Ebben az adásban a tökéletes Facebook poszt anatómiáját mutattam be.

Tovább →

Facebook újdonságok

Milyen újdonságok vannak mostanában a Facebookon? Érdemes még egyáltalán foglalkozni vele? Mi ma a legnagyobb lehetőség a Facebookon? Hogyan tudsz MOST vevőket szerezni? Muszáj hirdetni vagy működnek még ingyenes, organikus megoldások is?

Tovább →

3 vevőszerző kampány ötlet Facebook csoportokhoz

Van egy Facebook csoportod, amit az oldaladhoz kapcsoltál? Szuper! És mihez kezdesz vele? A legtöbben csak 1-1 linket tesznek ki az új akcióikra, vagy felhívják a figyelmet az ajánlataikra 1 posztban, az eredmény pedig néhány kattintás, néhány vevő és egy passzív tömeg, aki nem vásárol, nem kattint, pedig aktív csoporttag. Hogyan lehet változtatni ezen? Erre…

Tovább →

Pörgesd fel a Facebook csoportodat, ezzel a 15 új ötlettel

A csoportból akkor lesz közösség, ha aktív. A közösségből akkor lesz márka, ha teszel érte. Hogyan legyen a Facebook csoportodból márka? Ehhez adtam 15 konkrét ötletet ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 6 of 7