![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/01/26840633_10157002400888306_2538726791539554336_o-182x125.jpg)
Pörgesd fel a Facebook csoportodat, ezzel a 15 új ötlettel
A csoportból akkor lesz közösség, ha aktív. A közösségből akkor lesz márka, ha teszel érte. Hogyan legyen a Facebook csoportodból márka? Ehhez adtam 15 konkrét ötletet ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/01/26233422_10156980229883306_153375283263309339_o-182x125.jpg)
Ezekről már hallottál? 9 újdonság a közösségi médiában
Minden évben új megoldások tömege jelenik meg a marketingben. De melyik az, amivel igazán hatással tudsz lenni az emberekre? Melyik az, amivel el tudod érni a vásálóidat? Ebben az élő adásban 9 ilyen újdonságot mutattam be. Olyan új funkciókat és stratégiákat a Facebookon, Instagramon és Pinteresten, amikről kár lenne lemaradnod.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/12/kerekasztal_alap_blogméret-182x125.png)
Ütős Facebook marketing technikák
Lelkesen használod a Facebookot, de még nem értél el vele túl sokat? Vannak már eredményeid, de kellenének új ötletek? Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson azoknak segítettem, akik szeretnének fejlődni a Facebook kommunikációban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/12/JPEG-kép-48FFF47AA4F1-1-182x125.jpeg)
Így állítsd be: szerkeszthető előnézet a Facebookon
Nemrégiben a Facebook megszűntette a Facebookra kitett hivatkozások előnézetének szerkeszthetőségét. Egy pár perces kis beállítással azonban visszaállíthatod ezt a funkciót. Megmutatom, hogyan.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/12/33-tipp-posztokra-182x125.jpg)
33 közösségépítő poszt
Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/11/23172954_10156776373128306_8282883329047507412_n-182x125.jpg)
25 ingyenes marketing ötlet
Ha a pénzedet nem tudod befektetni, a kreativitásodat kell! Ebben az élő adásban olyan kreatív, szokatlan, figyelemfelkeltő ötleteket mutattam be, amikkel megfoghatod az emberek figyelmét, felhívhatod a figyelmet a portékádra és ami a legfontosabb: megszerezheted az első vevőidet anélkül, hogy egyetlen fillért is költöttél volna hirdetésekre!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/10/22448582_10156718414973306_1926570103193174989_n-182x125.jpg)
Így találj vevőket Facebook csoportokkal!
Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a „vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/10/22310510_10156697995063306_6427385946943570734_n-182x125.jpg)
Így lesz jól célzott a hirdetésed! Remarketing stratégiák
Költs kevesebbet a hirdetéseidre és szerezz mégis több vevőt! Hogyan? Remarketinggel! Ebben az élő adásban megnéztük: – Mi az a remarketing és hogyan vágj bele? – Hogyan érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon, de nem vásároltak? – Hogyan érd el azokat, akik már vásároltak nálad, de van nekik egy új ajánlatod? –…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/10/22007470_10156676511093306_6811263738321516093_n-182x125.jpg)
Rejtett vevőszerző funkciók a Facebook oldaladon
A Facebook oldalad sokkal többet tud mint gondolnád! Ebben az élő adásban végigmentünk a beállításokon, funkciókon és lehetőségeken, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a jelenlétedből!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/10/adobe-spark-post-4-182x125.png)
Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!
Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.