33 közösségépítő poszt

Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Tovább →

25 ingyenes marketing ötlet

Ha a pénzedet nem tudod befektetni, a kreativitásodat kell! Ebben az élő adásban olyan kreatív, szokatlan, figyelemfelkeltő ötleteket mutattam be, amikkel megfoghatod az emberek figyelmét, felhívhatod a figyelmet a portékádra és ami a legfontosabb: megszerezheted az első vevőidet anélkül, hogy egyetlen fillért is költöttél volna hirdetésekre!

Tovább →

Így találj vevőket Facebook csoportokkal!

Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a “vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…

Tovább →

Így lesz jól célzott a hirdetésed! Remarketing stratégiák

Költs kevesebbet a hirdetéseidre és szerezz mégis több vevőt! Hogyan? Remarketinggel! Ebben az élő adásban megnéztük: – Mi az a remarketing és hogyan vágj bele? – Hogyan érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon, de nem vásároltak? – Hogyan érd el azokat, akik már vásároltak nálad, de van nekik egy új ajánlatod? –…

Tovább →

Rejtett vevőszerző funkciók a Facebook oldaladon

A Facebook oldalad sokkal többet tud mint gondolnád! Ebben az élő adásban végigmentünk a beállításokon, funkciókon és lehetőségeken, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a jelenlétedből!

Tovább →

Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!

Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.

Tovább →

Különleges nyereményjáték ötletek, hogy több vásárlód legyen

A legtöbb Facebookos nyereményjáték ugyanarra az ötletre épül: válaszolj meg 1-2 kérdést, lájkold az oldalt, ossz meg valamit és nyerhetsz. Pedig nem csak ez a nyereményjáték forma létezik és nem csak arra használhatod a játékokat, hogy több lájkolód legyen és jobban megismerjék a termékeidet. Nézzünk néhány kreatív nyereményjáték ötletet, amivel ismertebbé teheted a vállalkozásodat!

Tovább →

Page 7 of 7