Mivel érhetsz el igazán sok embert?

Milyen marketing eszközökkel, milyen kommunikációval lehet igazán sok embert elérni? – Mivel tudod megfogni a figyelmüket? – Mi legyen a stratégiád, ha sok emberhez szeretnél elérni? – Milyen üzenet, téma az, amire sokan fogékonyak? Hogyan találd meg ezt a témát? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindító ☀ élő adásban!

Tovább →

Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek

Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…

Tovább →

Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?

– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…

Tovább →

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?

A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Tovább →

Bizalomépítés egy bizalmatlan világban

Még senki sem ismer a piacon? A vevők nem bíznak benned? Hogyan mutasd meg, hogy megbízható vagy? Mivel lehet bizalmatlanságot kelteni (akár úgy is, hogy észre sem veszed) és mivel lehet bizalmat építeni egy vállalkozásnak most 2023-ban?

Tovább →

7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten

– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

miért vásárol a vevő valójában

Miért vásárol a vevő valójában?

A vevők valójában két okból vásárolnak. Az egyik ok az, amivel megmagyarázza a vásárlását. A másik ok a valódi, ami a háttérben van. A vásárlás igazi mozgatórugója.

Tovább →

Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?

A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…

Tovább →

Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?

Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…

Tovább →

Mitől indul be egy cég úgy igazán?

Mi az, ami felpörgeti a vásárlókat, amitől terjed a híred, amitől sorban fognak állni nálad a vevők? Mitől váltak küszködőből növekvővé vállalkozások? (mutatok néhány példát) Mit tehetsz, ha csak alig-alig nő a vállalkozásod? Hol a hiba? Hogyan pörgesd fel a dolgokat?

Tovább →