10 mód, amivel több látogatót szerezhetsz a közösségi médiából

Ebben az élő adásban 10 új ötletet osztottam meg, ami segíthet, hogy több látogatód legyen a Facebookról, Instagramról, Pinterestről.

Az élő adás vázlata:

A poszt tervezése nagyon fontos:
1. Cím
2. Beharangozó szöveg
3. Kép: több formátumban is készítsd el (Adobe Spark Post vagy Canva segít ugyanabból a képből gyorsan több méretet készíteni)

Az ötletek:

1. Harangozd be előre, hogy jönni fog a tartalom, így lesznek, akik várják!
– Beharangozók,
– tartalomsorozatok

2. Pinterestre is tedd ki!

3. Instagram: tedd be a névjegybe, készíts róla posztot, Story-t és élőt!

4. Facebook élő adás és felette a link

5. Készíts videót Youtube-ra, Facebookra, Instára! (interjú, előzményvideó, kiegészítő tartalom)

6. Mondd ki: kattints rá, ideklikk!
„Ha csak egy blogbejegyzést olvasol ma el a …..-ról, ez legyen az”

7. Rögzítsd a Facebook oldal tetején, a csoportban állítsd be felhívást!
Ajánld fel, hogy aki előre kéri, annak kiküldöd Messenger üzenetben, amikor kikerült az új cikk!

8. Ismételd meg a régebbieket!

9. Reagálj a kommentekre nyilvánosan, köszönd meg a megosztásokat és tedd ki megint a posztot!

10. Címadás
– Titok a címben,
– Sztori a címben,
– Megtaláltuk, megtudtuk,
– Ha ezt nem tudod a ….-ról, ne is fogj bele a ….-ba

A következő élő adásban: Mit tegyél, hogy többet költsenek nálad a vevők (árakció nélkül)?

Comments are closed.