Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt.
És az Instagram se ugyanolyan, mint régen.
Ezt talán te is tapasztalod.
Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban.
Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni.
Már nem elég csak csoportot indítani és ott közösséget építeni.
Már nem elég néha megosztani valamit.
A közösségi média első nagy korszaka akkor volt, amikor megjelentek az első ilyen oldalak (pl. Magyarországon az iWiW vagy a MyVIP). A második most ért véget.
És most itt a harmadik, ami már egészen más lesz:
– Mit kell tudnod róla?
– Hogyan változtak meg a felhasználói szokások és hogyan érint ez téged?
– Mit használnak most azok, akik a Facebookot már nem (nem a TikTok a helyes válasz)?
– Hova tűntek a korábbi jó elérések Facebookon és Instagramon?
– Hogyan lehet közösséget építeni, ha a csoport már nem elég?
– Hogyan gondold át a marketingedet a megváltozott körülményeknek megfelelően?
– erről volt szó ebben a ☀Gazdagmami Hétindítóban☀