Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Automatizált vevőszerzés: Így fogj neki!

Sokkal kevesebb idő is elég lenne a marketingedre, ha automatizálnád, amit csak lehet. De mi lehet automatizálni? Hogyan csináld okosan? Hogyan építs olyan vevőszerző rendszert, ami neked dolgozik? Erről volt szó a legutóbbi Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Növekedj kreatívan ezzel a 25 filléres ötlettel!

A vállalkozásodnak az első pár hónapban nem a legkreatívabb vagy a legötletesebb marketingre van szüksége, hanem a LEGHATÉKONYABBRA. Olyanra, ami azonnal vevőket hoz. Ami annyira ütős, hogy a célcsoportod tagjai azonnal felkapják rá a fejüket és azt mondják: “Hű, de jó!” Olyanra, ami nem jár túl sok pepecseléssel és kísérletezéssel, hanem biztosan működik. És jó…

Tovább →

3 vevőszerző kampány ötlet Facebook csoportokhoz

Van egy Facebook csoportod, amit az oldaladhoz kapcsoltál? Szuper! És mihez kezdesz vele? A legtöbben csak 1-1 linket tesznek ki az új akcióikra, vagy felhívják a figyelmet az ajánlataikra 1 posztban, az eredmény pedig néhány kattintás, néhány vevő és egy passzív tömeg, aki nem vásárol, nem kattint, pedig aktív csoporttag. Hogyan lehet változtatni ezen? Erre…

Tovább →

Hogyan lehet gyorsan pénzt keresni, ha már vállalkozó vagy?

Egy vállalkozásban sok mindent meg lehet tervezni, mégis lehetnek néha nem várt kiadások. Például elromlik a géped, tönkremegy az eszközöd, jön egy szuper kiállítási lehetőség, ahova el szeretnél menni, vagy valamibe szeretnél befektetni (eszközbe, szoftverbe stb.) Ilyenkor gyorsan kellene a pénz. De hogyan szerezd meg? Vállalkozóként a legjobb dolog, hogy saját magad vagy felelős az…

Tovább →

Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?

Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!

Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? 12 ingyenes megoldás, amivel népszerűsítheted

Elindult az első honlapod, megnyílt a webáruházad, de honnan lesznek rajta vásárlók? Számtalan lehetőség létezik a hirdetésen kívül, amik nem csak új látogatókat hozhatnak, de a vállalkozásod ismertségét, márkáját is építik.

Tovább →

Miért nem téged választ a vevő?

Nem elég jók az áraid? Jobb a konkurencia? Vagy valami más? Mit válaszolj a vevő kifogásaira? Mit tehetsz?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?

Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?

Tovább →

Page 2 of 4