Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?
Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.
Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!
Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.
Most indítasz vállalkozást? 12 ingyenes megoldás, amivel népszerűsítheted
Elindult az első honlapod, megnyílt a webáruházad, de honnan lesznek rajta vásárlók? Számtalan lehetőség létezik a hirdetésen kívül, amik nem csak új látogatókat hozhatnak, de a vállalkozásod ismertségét, márkáját is építik.
Miért nem téged választ a vevő?
Nem elég jók az áraid? Jobb a konkurencia? Vagy valami más? Mit válaszolj a vevő kifogásaira? Mit tehetsz?
[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?
Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?
Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket
Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.
[ÉLŐ] Hogyan kampányolj gyorsan?
Milyen kampánytípusok vannak? Mit tervezz meg előre? Milyen részei legyenek az ajánlatodnak? Hogyan állítsd össze a kampányod részleteit?
[ÉLŐ] Vevőszerzési praktikák azoknak, akik nem érnek rá vevőt szerezni
Mikrovállalkozásként, induló kis cégként majd szétszakadsz a munkában. Az se tudod, hova kapj. Egyszerre próbálsz terméket fejleszteni, ügyfeleket kiszolgálni és még itt van a vevőszerzés is. Anyaként még kevesebb időd van, nem tudsz naponta több órát a munkára szánni mégis haladni kéne.
Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?
Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.