Mitől nő a vállalkozásod jövőre?

Hogyan legyen nagyobb árbevételed, több vevőd, nagyobb követőtáborod, erősebb márkád, több alkalmazottad 2020-ban? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

25 új kreatív vevőszerző ötlet

Hol és hogyan érhetnél még el vevőket, amit eddig nem próbáltál? Ebben az élő adásban 25 új kreatív ötletet mutattam be.

Tovább →

Kis pénzből hatékony Facebook hirdetés: Hogyan?

Hirdetnél, de nem mersz belevágni, hogy ne ússzon el a pénzed? Már hirdettél, de szeretnéd megtudni, hogyan lehet kisebb pénzből hatékonyabban hirdetni? Ebben az élő adásban megosztottam a legköltséghatékonyabb hirdetési módszereimet!

Tovább →

Utazz és marketingezz!

Hogyan népszerűsítsd a cégedet és járd be a világot? Ebben az élő adásban bemutattam, hogyan népszerűsítheted a vállalkozásodat, a termékeidet, a szolgáltatásaidat és szerezhetsz több érdeklődőt előadásokkal.

Tovább →

20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek

A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…

Tovább →

Hogyan legyenek vásárlóid állandóan?

Ha neked is gondot okoz, hogy néha vannak vásárlóid néha nem… Ha attól félsz kezdő vállalkozóként, hogy nem lesz elég vevőd… Ha szeretnél stabil és kiszámítható bevételt: ebben az élő adásban megosztottam azokat stratégiákat, amikkel biztosíthatod, hogy folyamatosan érkezzen az új érdeklődők és az új vevők az oldaladra.

Tovább →

Így adj el beszélgetve!

Hogyan adhatsz el teljesen interaktívan a Facebook Messenger segítségével? Az elmúlt években a Messenger lett a leggyakrabban használt Facebook felület: de hogyan szerezz rajta vevőket? – Milyen kérdéseket tehetnek fel az érdeklődők? – Milyen folyamaton vezesd őket végig mindenképpen? – Hogyan adhatsz hasznos és értékes tartalmat és szűrheted ki az érdeklődőket Messenger segítségével? – Hogyan…

Tovább →

30 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet

Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd :)) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd :)) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) 30 ötletet gyűjtöttem össze ebben az élő adásban a terméked ismertebbé tételére!

Tovább →

Utazás a vásárló agyában: Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

A vevőid nézegetik az oldaladat, megdicsérik a termékedet, de aztán mégsem vásárolnak? Azt mondja érdekli az ajánlatod, aztán mégsem kéri? Miért van az, hogy a webáruházakban 80% a kosárelhagyók aránya? Ebben az élő adásban a vevő agyában utaztunk. Megnézzük, mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja.…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

Page 4 of 8