20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek

A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…

Tovább →

Hogyan legyenek vásárlóid állandóan?

Ha neked is gondot okoz, hogy néha vannak vásárlóid néha nem… Ha attól félsz kezdő vállalkozóként, hogy nem lesz elég vevőd… Ha szeretnél stabil és kiszámítható bevételt: ebben az élő adásban megosztottam azokat stratégiákat, amikkel biztosíthatod, hogy folyamatosan érkezzen az új érdeklődők és az új vevők az oldaladra.

Tovább →

Így adj el beszélgetve!

Hogyan adhatsz el teljesen interaktívan a Facebook Messenger segítségével? Az elmúlt években a Messenger lett a leggyakrabban használt Facebook felület: de hogyan szerezz rajta vevőket? – Milyen kérdéseket tehetnek fel az érdeklődők? – Milyen folyamaton vezesd őket végig mindenképpen? – Hogyan adhatsz hasznos és értékes tartalmat és szűrheted ki az érdeklődőket Messenger segítségével? – Hogyan…

Tovább →

30 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet

Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd :)) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd :)) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) 30 ötletet gyűjtöttem össze ebben az élő adásban a terméked ismertebbé tételére!

Tovább →

Utazás a vásárló agyában: Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

A vevőid nézegetik az oldaladat, megdicsérik a termékedet, de aztán mégsem vásárolnak? Azt mondja érdekli az ajánlatod, aztán mégsem kéri? Miért van az, hogy a webáruházakban 80% a kosárelhagyók aránya? Ebben az élő adásban a vevő agyában utaztunk. Megnézzük, mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja.…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

Így növekedj gyorsan! 20 bevált ötlet

Az online startup cégek számtalan jó gyakorlatot teszteltek ki arra, hogyan lehet gyors növekedést, hirtelen felhasználószám emelkedést elérni. Ezekből a technikákból mutatom most be a 20 legjobbat, hogy neked is gyors növekedésnek induljon a látogatottságod, több feliratkozó legyen a hírleveleden, többen kövessék a közösségi oldalaidat és több vevőt szerezhess. Növekedj velünk!

Tovább →

20 tukmálásmentes módszer, amivel eladhatsz a Facebookon

Tukmálás, kéretlen üzenetküldés, hozzászólásokban és csoportokban való zaklatás helyett: 20 működő, kreatív megoldás, amivel értékesíteni tudsz a Facebookon! Kész mintaposztok, képek – azonnal bevetheted őket. 

Tovább →

7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)

Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb? Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd? Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!

Tovább →

3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

Page 4 of 7