[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:
Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?
[VIDEÓ] Keltsd fel a vevőid figyelmét érdekes tartalmakkal!
Írj jobb blogot, izgalmasabb hírlevelet, hatékonyabb Facebook posztokat és szerezz vevőket a tartalmaiddal! Hogyan csináld? Így:
[VIDEÓ] A vevők 3 típusa: Így marketingezz, hogy elérd őket!
Érj el több vevőt hatékonyabban ezzel az egyszerű stratégiával!
[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia
3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb
[VIDEÓ] Ingyenes vevőszerző stratégiák a Facebookon
Hogyan szerezz vevőket a Facebookon hirdetés nélkül?
Hogyan legyen állandó bevételem?
Ha te is szeretnél folyamatosan vásárlókat szerezni, de a próbálkozásaid eddig csak gyenge eredményt hoztak: íme sok-sok kreatív ötlet a terméked eladására és a bevételeid növelésére!
[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:
Porszem a gépezetben
Apró, lényegtelennek tűnő részletek hatalmas változásokat hozhatnak az online marketingedbe, mint az íztelen levesbe (nagy dolog) a só (kis dolog).
„A rendszerek működnek, az emberek elbuknak”
– olvastam egy szoftver reklámozó honlapon a minap. Őszintén szólva nagyon találó ez a szlogen: bizony a legtöbb kezdő (vagy még csak keresgélő) vállalkozó azért bukik meg, mert ugyan tudja mit kéne csinálni, látja a lépéseket, tennivalókat, de lebeszéli magát róla. „Ez nekem úgysem menne” „Nem, én ezt nem tudom megtenni” „Mindent megpróbáltam, de…”