![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/10/keves-vevo-miert-182x125.jpg)
[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:
Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/09/vevoszerzes-1-182x125.jpg)
[VIDEÓ] Keltsd fel a vevőid figyelmét érdekes tartalmakkal!
Írj jobb blogot, izgalmasabb hírlevelet, hatékonyabb Facebook posztokat és szerezz vevőket a tartalmaiddal! Hogyan csináld? Így:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/09/a-vevok-3-tipusa-182x125.jpg)
[VIDEÓ] A vevők 3 típusa: Így marketingezz, hogy elérd őket!
Érj el több vevőt hatékonyabban ezzel az egyszerű stratégiával!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/09/vevoszerzo-strategiak-182x125.jpg)
[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia
3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/09/facebook-vevoszerzes-182x125.jpg)
[VIDEÓ] Ingyenes vevőszerző stratégiák a Facebookon
Hogyan szerezz vevőket a Facebookon hirdetés nélkül?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/07/Untitled-22-1.jpg)
Hogyan legyen állandó bevételem?
Ha te is szeretnél folyamatosan vásárlókat szerezni, de a próbálkozásaid eddig csak gyenge eredményt hoztak: íme sok-sok kreatív ötlet a terméked eladására és a bevételeid növelésére!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/07/ujat-a-piacnak-182x125.jpg)
[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2011/02/1331183_inscription_on_the_sand_1.jpg)
Porszem a gépezetben
Apró, lényegtelennek tűnő részletek hatalmas változásokat hozhatnak az online marketingedbe, mint az íztelen levesbe (nagy dolog) a só (kis dolog).