![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/10/vevovelemenyek-182x125.jpg)
[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet
Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/10/nem-182x125.jpg)
Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?
Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2016/06/13458671_10155129028108306_7867607793801548363_o.jpg)
A meggyőzés egyik legjobb eszköze: a humor. Hogyan használd a marketingedben?
Az érzelmek felkeltésének egyik legélvezetesebb módja, amit sokan használnak a neten, csak a legtöbben rosszul csinálják.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2012/01/5mondat-182x125.jpg)
5 mondat, amire mindenki kíváncsi lesz
Mi van a zárt ajtók mögött? Mit takarhat ez a név? Mit nem mondanak el nekem? Mi van a takaró alatt? A kíváncsiság az emberi természet része. Tudni szeretnénk mi az, amiről nem tudunk, mi az, amiről lemaradtunk. Ha nem csak letuszkolni szeretnéd a vásárló torkán az érveidet, hanem arra vágysz, hogy maguktól gyűljenek köréd…
![webszöveg írás másként, 10 példával](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2011/06/Pixmac000002031181.jpg)
10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit
Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2011/03/667637_devil.jpg)
7 főbűn a marketingben
Marketingnek látszó tárgyak, a filléres megoldások csapdája, szerelemre csábító ötletek, a konkurensed füve, ami mindig zöldebb: csábítások, amelyeknek nem lehet ellenállni, bűnök, amiket mindenki elkövet a marketingjében – és a feloldozás.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2010/11/843476_12_umbrella.jpg)
Uuuuunalmas
Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2010/10/majom-es-kalapacs.png)
A legnagyobb fejtörés (FEJTÖRŐ)
Mi az, ami a legnagyobb fejtörést okozza a honlaptulajdonosok számára? Amikor már végre áll a honlap, vannak termékek, jövögetnek a látogatók, már csak egyetlen probléma árnyéka vetül sötéten az egyszeri vállalkozóra: a szövegírás. Ha jól van megírva a szöveg, ha egyedi hangvételű a blog, ha gazdag és érdekes a tartalom, az még a honlap egyéb…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2010/09/1208781_relaxing_female_in_water.jpg)
Nem jut semmi eszembe: Mit tegyek?
Hírlevelet kéne írnod, de nem jut semmi az eszedbe.. Szeretnél webvideókat készíteni, de úgy érzed nem elég jók az ötleteid hozzá.. Napokat rágódsz a sales oldalad címsorán.. Együttérzek veled, velem is megesik néha. De mit lehet tenni ilyenkor?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2010/06/bokeh-g5c232844d_1920-1-182x125.jpg)
Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet
Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.