Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

A legnagyobb fejtörés (FEJTÖRŐ)

Mi az, ami a legnagyobb fejtörést okozza a honlaptulajdonosok számára? Amikor már végre áll a honlap, vannak termékek, jövögetnek a látogatók, már csak egyetlen probléma árnyéka vetül sötéten az egyszeri vállalkozóra: a szövegírás. Ha jól van megírva a szöveg, ha egyedi hangvételű a blog, ha gazdag és érdekes a tartalom, az még a honlap egyéb…

Tovább →

Nem jut semmi eszembe: Mit tegyek?

Hírlevelet kéne írnod, de nem jut semmi az eszedbe.. Szeretnél webvideókat készíteni, de úgy érzed nem elég jók az ötleteid hozzá.. Napokat rágódsz a sales oldalad címsorán.. Együttérzek veled, velem is megesik néha. De mit lehet tenni ilyenkor?

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

Ha meg tudsz győzni egy kétévest, akkor az ügyfelet is sikerül (JÁTÉK)

Pár napja a fiam leejtette a villát az asztal alá, majd huncut mosollyal nézett rám és várta, hogy felvegyem. Mondtam, hogy szerintem neki kéne felvenni. Ő nem akarta. Kis huzavona után végül fordítottam egyet a dolgon: azt mondtam, vajon képes-e a lábával felvenni a villát, így már érdekelte a dolog és lelkesen dolgozott rajta, hogy…

Tovább →

Page 4 of 4