
Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?
Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.

Hogyan írj érdekesen a termékedről?
A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?
Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…

Miről írj az év végén?
Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet
Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így:

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?
Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:

A meggyőzés egyik legjobb eszköze: a humor. Hogyan használd a marketingedben?
Az érzelmek felkeltésének egyik legélvezetesebb módja, amit sokan használnak a neten, csak a legtöbben rosszul csinálják.

5 mondat, amire mindenki kíváncsi lesz
Mi van a zárt ajtók mögött? Mit takarhat ez a név? Mit nem mondanak el nekem? Mi van a takaró alatt? A kíváncsiság az emberi természet része. Tudni szeretnénk mi az, amiről nem tudunk, mi az, amiről lemaradtunk. Ha nem csak letuszkolni szeretnéd a vásárló torkán az érveidet, hanem arra vágysz, hogy maguktól gyűljenek köréd…

10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit
Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…

7 főbűn a marketingben
Marketingnek látszó tárgyak, a filléres megoldások csapdája, szerelemre csábító ötletek, a konkurensed füve, ami mindig zöldebb: csábítások, amelyeknek nem lehet ellenállni, bűnök, amiket mindenki elkövet a marketingjében – és a feloldozás.