
Facebook és Instagram újdonságok: Mik azok és mire használd őket?
Élő videók Új IGTV funciók Változások a sztoriban Meeting rooms és egy sor egyéb újdonság. Ebben az élő adásban megmutatom a Facebook és az Instagram legújabb funkcióit és egy csomó ötletet arra, hogyan használd őket a marketingedben.

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?
Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Vevők a Facebookról 2020-ban: Hogyan?
A Facebook rengeteg eszközt kínál a marketingre, ezeknek a többségét te is használod, de vajon hogyan lehet igazán hatékony marketing rendszert építeni ezekből az eszközökből? Mit tegyél, hogy a posztjaid ne csak lájkokat, de vevőket is hozzanak? Mit tegyél, hogy ne csak megdicsérjék a termékeidet, de meg is vegyék? Hogyan építs ismertséget és márkát a…

Hogyan hozz létre saját Instagram/Facebook matricákat és animgifeket
Az Instagramon és a Facebookon a Storyban, a Facebookon a hozzászólásokban és a Messengeren sokféle matricát és gifet lehet használni. Hogyan hozz létre saját matricákat és érd el, hogy mások is használhassák őket? Egyáltalán: mire jó ez neked marketing szempontból?

Egyszerű megoldás, ha jó elérésű Facebook posztot szeretnél, de látogatókat is az oldaladra
Sokan panaszoljátok nekem, hogy a sima szöveges vagy videós posztjaitok jó elérést kapnak a Facebookon, de ha kikerül egy blogbejegyzés vagy egy link is van a posztban, ami az oldalatokra mutat, akkor alig látja valaki. Mit lehet tenni?

Közösségi média trendek 2020: Mi várható? Mivel foglalkozz jövőre és mivel ne?
Milyen módszerek működnek jövőre a közösségi médiában? Hogyan szerezhetsz majd vevőket? Milyen új funkciók várhatóak? Mi az, ami nem fog már működni? Milyen posztok, tartalmak és formátumok lesznek hatékonyak 2020-ban? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!

Hogyan növeld az organikus elérésedet a Facebookon?
Hogyan érhetsz el a célcsoportodhoz organikusan (azaz hirdetések nélkül) hatékonyan? A Facebookról elterjedt, hogy már szinte semmi nem jelenik meg organikusan a követőknek (ez Facebook zeroként vált ismertté). Sokan panaszkodnak arra is, hogy a korábban jó elérésű Facebook csoportokkal sem érnek már el senkit. Van, aki szerint ezzel arra próbálnak ösztönözni, hogy minél többen hirdessenek.…

Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?
A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?
Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…

Instagram és Facebook Story a marketingben
Csak 24 órán át elérhető, nem is nézik annyian, tele van fura funkciókkal és a formátuma is olyan szokatlan: Mihez kezdjünk az Instagram és a Facebook Storyval? Van értelme egyáltalán foglalkozni vele? Mire használd a marketingedben? Milyen gyakran használd? Milyen funkciókra képes? Hogyan szerezz vele érdeklődőket? És hogyan vásárlókat? Hogyan segíthet a márkád építésében? Erről…