Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából?
Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról?
Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból?
Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről?
Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?
A videóban elhangzott tippek vázlatosan:
Mérd a kattintásokat! Egyedileg mérhető linkeket készíthetsz a Bit.ly segítségével.
Hogyan szerezz több kattintást?
1. Ha megkéred a követőidet, hogy kattintsanak, többen fognak kattintani.
Facebook:
2. Legyen ott több helyen a link a szövegben:
3. Tartsd meg az előnézeti képet és a szövegben is maradjon ott a link!
4. Figyelj rá, hogy a link a „Tovább” link elé kerüljön!
5. Ha fontos, hogy sok kattintás jöjjön, posztolj többször!
6. Használj ki minden felületet a több kattintásért: fejléckép, Story, névjegy stb.
7. Tegyél ki videót, hirdesd meg premierre és a leírásban legyen a link!
8. Élő videó alá tedd ki a leírásba a linket
9. Tegyél linket a Storyba! Ha még több kattintást szeretnél, készíts több képből álló Story posztot, aminek a végén van a kattintási lehetőség.
Instagram:
10. Használd a névjegyet, cserélgesd benne rendszeresen a linket, hivatkozz rá a posztjaidban, a sztoridban, hogy éppen mire lehet ott kattintani!
11. Készíts mini-linkgyűjteményt a Linktr.ee-n! A linket tedd bele a névjegyedbe!
12. Tegyél ki videót az IGTV-re és a leírásba tedd bele a videót!
A Storyba tegyél ki egy ajánlót és linkeld bele az IGTV videódat a kis „lánc” ikonra kattintva:
13. Használd a Pinterestet minden új tartalmad népszerűsítésére!
14. Kösd össze a Facebook oldaladat a Twitterrel: www.facebook.com/twitter
15. A linkjeidet kiteheted a Youtube videóid leírásába is.