Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából?

Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról?

Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból?

Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről?

Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

A videóban elhangzott tippek vázlatosan:

Mérd a kattintásokat! Egyedileg mérhető linkeket készíthetsz a Bit.ly segítségével.

Hogyan szerezz több kattintást?

1. Ha megkéred a követőidet, hogy kattintsanak, többen fognak kattintani.

Facebook:

2. Legyen ott több helyen a link a szövegben:

3. Tartsd meg az előnézeti képet és a szövegben is maradjon ott a link!

4. Figyelj rá, hogy a link a „Tovább” link elé kerüljön!

5. Ha fontos, hogy sok kattintás jöjjön, posztolj többször!

6. Használj ki minden felületet a több kattintásért: fejléckép, Story, névjegy stb.

7. Tegyél ki videót, hirdesd meg premierre és a leírásban legyen a link!

8. Élő videó alá tedd ki a leírásba a linket

9. Tegyél linket a Storyba! Ha még több kattintást szeretnél, készíts több képből álló Story posztot, aminek a végén van a kattintási lehetőség.

Instagram:

10. Használd a névjegyet, cserélgesd benne rendszeresen a linket, hivatkozz rá a posztjaidban, a sztoridban, hogy éppen mire lehet ott kattintani!

11. Készíts mini-linkgyűjteményt a Linktr.ee-n! A linket tedd bele a névjegyedbe!

12. Tegyél ki videót az IGTV-re és a leírásba tedd bele a videót!
A Storyba tegyél ki egy ajánlót és linkeld bele az IGTV videódat a kis „lánc” ikonra kattintva:

13. Használd a Pinterestet minden új tartalmad népszerűsítésére!

14. Kösd össze a Facebook oldaladat a Twitterrel: www.facebook.com/twitter

15. A linkjeidet kiteheted a Youtube videóid leírásába is.

Comments are closed.