vállalkozási ötletek, vállalkozás buktatók

Ötletroham!

Jó az ötletem? – ezzel a kérdéssel érkezik hozzám konzultációra a kezdő vállalkozók többsége. A kérdésükben ott az aggodalom: „Mi van, ha nem jó az ötletem?” De vajon milyen a NEM JÓ ötlet?

Tovább →

„Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

JÁTÉK! Mi az alcím?

Hamarosan megjelenünk egy vadonatúj kezdeményezéssel, ami eddig nem volt a Gazdagmami.hu történetében. Ez nem tréning, nem oktatóanyag, nem konferencia, hanem valami egészen új dolog, s amelynek célja, hogy sokak számára mutassa meg az utat, hogyan lehet önállóan, saját erőből vállalkozást indítani, jövedelemre szert tenni.

Tovább →

Befektetőt keresel? Egy jó lehetőség

A Blind Investment versenyében ezúttal a vállalkozni vágyó anyukák jelentkezését várják. Ha elég szavazatot gyűjtesz, prezentálhatod a vállalkozási ötletedet a zsűri előtt és ha a te prezentációd bizonyul a legjobbnak, megkaphatod a 3 millió Forintos befektetést az ötletedbe. Az októberi versenyt a Gazdagmami Tanfolyam egyik régi hallgatója, a Szállás Másként honlap nyerte.

Tovább →

Kérdések?

Hahó! Régen beszéltünk már, biztosan tele vagy kérdésekkel: – Hogyan is van ez az online vállalkozás-dolog? – Hogyan indíthatok weboldalt? – Honnan lehet tudni, hogy életképes egy ötlet?

Tovább →

Semmiből épült milliárdos vállalkozások

Hogyan lehet, hogy az egyik vállalkozó elindul, befekteti a pénzét, a munkáját, aztán pár év után csődbemegy, más cégek pedig milliós, százmilliós, majd milliárdos nagyságrendre nőnek? Mi a titok? Van titok? Erre keresték a választ az Első milliárdom konferencia szervezői is, akik 2 évvel ezelőtt megkeresték azokat a magyar vállalkozókat, akik fillérekkel a zsebükben indultak,…

Tovább →

kevés megrendelés, konverzió, marketing akció

Miért nem vásárolnak?

Ha van egy weboldalad, van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, vannak látogatók az oldalon, akkor már csak azt hiányzik, hogy vásároljanak is az oldalon. És bizony induló honlapoknál előfordul, hogy az első időben egyáltalán nem vásárol senki az oldalon, vagy csak nagyon kevesen vásárolnak. Miért van ez? Mit lehet tenni?

Tovább →

Miről olvasnál a héten?

A forradalmak a fejekben indulnak, de végül eszközökre van szükség hozzá, hogy fizikai valójukban is megvalósuljanak. Ahhoz, hogy online forradalmat csinálj, tudásra és tettekre is szükséged van. Miről írjak blogbejegyzést ezen a héten? Melyik téma segítene neked most a legtöbbet abban, hogy előrébb juss?

Tovább →

7+3 banánhéj, amin elcsúszhat az online marketinged

Ötletek, álmok, tervezgetés – sokan nem jutnak tovább az online marketinggel kapcsolatban. Elindul a weboldal, írogatják a blogot, kiküldenek néhány hírlevelet, aztán feladják. Nem is kevesen. Az induló blogok 60%-a 3 hónapon belül megszűnik. Csupa jó ötlet és lelkesedés, ami csak rövid időre szól. Muszáj ennek így lennie? Vannak olyan banánhéjak, amiken újra és újra…

Tovább →

A legnagyobb DE (JÁTÉK)

A vállalkozás -téma kapcsán kifogásokkal Dunát lehetne rekeszteni. Mindenki szeretne többet elérni az életben, szeretne boldogulni, szeretne több vevőt, jobb termékeket, nagy sikereket, DE … [és itt jön mindig valami kifogás, ami miatt nem lehet megvalósítani, ami keresztülhúzza a számításokat]

Tovább →

Page 5 of 7