
Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!
Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Ági, milyen a jó vállalkozási ötlet? (ÖNTERJÚ)
Honnan lehet tudni, hogy jó az ötletem? Mit tegyek, ha szerintem jó az ötlet, de elakadtam? A vállalkozási ötletekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre adok most választ.

Hogyan építs stabil céget?
Amitől a legtöbben félnek: ha megváltozik a piac és emiatt csődbe megy a cég – Meg lehet ezt előzni?

Vállalkozásindítás a nulláról: Kezdeti finanszírozási nehézségek áthidalása – kis kreativitással
Kicsiből indulsz? Így oldd meg a kezdeti pénzügyi kihívásokat:

Életképes az üzleti ötleted? Honnan lehet ezt megtudni?
Cégek, akik eredetileg mással foglalkoztak, aztán változtattak: miért? Mi az a 3 paraméter, amit meg kell nézned az üzleti ötleteden? Min változtass, ha nem jól működik az ötleted? Az ellenőrzés legköltséghatékonyabb módja, amit még a multik is alkalmaznak Hogyan lehet egészen bolond ötletekkel is elindulni a piacon, amik látszólag senkinek nem kellenek? Erről beszéltem ebben…

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon
Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

[ÉLŐ] Nyomul az olcsó konkurens? Ezt tudod tenni:
Mit tegyél, ha nagy az árverseny a piacodon? Mi a kiút? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:
A terméked jó és az üzleti modelled? A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.

Végig is csinálod? 29. Nő vagy és vállalkozó? Az nem komoly ügy. Vagy mégis?
Sokan nem veszik komolyan a női vállalkozásokat, a női vállalkozókat. Mit tegyél, ha a környezeted ellened dolgozik?

Dolgozz kevesebbet, automatizálj többet!
Induló vállalkozóként rengeteg idődet elviszi a marketing, miközben a munka többi részére nem jut időd? Hogyan építs olyan marketing rendszert, ami akkor is hozza neked a vevőket és a bevételt, amikor te nem dolgozol?