Ki lehet-e hozni a te vállalkozásodból évente 100 milliót?

Többször találkozom mostanában olyan posztokkal, könyvekkel, fizetős anyagokkal, amik azt ígérik, megmutatják, hogyan juthatsz el a 20-50 vagy éppen 100 milliós árbevételig. De vajon a te bizniszedben elérhető egyáltalán ez a bevétel? Érdemes elérni? És hogyan juthatsz el odáig?

Tovább →

Passzív jövedelem ötletek vállalkozóknak

Egy vállalkozás akkor ad igazi szabadságot, ha nem kell minden nap benne dolgoznod. Ha gond nélkül el tudsz szabadulni pár napra pihenni, ha a megélhetésed, a munkatársaid fizetése nem csak azon múlik, mennyit dolgoztál. Hogyan tudsz passzív jövedelemre szert tenni? Milyen passzív jövedelemforrások léteznek és melyik vállalkozásnak melyik való? Erre mutattam ötleteket ebben az élő…

Tovább →

Növekedés: Hogyan fogj bele?

Nem elégszel meg a kicsivel, hanem világuralomra törsz? 😉 Szeretnéd, ha széles körben elérhető lenne a terméked? Százak helyett ezrek vagy milliók részesülhetnének a tudásodból? Mi ennek a módja? Hogyan nőhet egy kicsi cég HATALMAS nagyra? Ebben az élő adásban ezzel foglalkoztunk.

Tovább →

Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!

Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Tovább →

Ági, milyen a jó vállalkozási ötlet? (ÖNTERJÚ)

Honnan lehet tudni, hogy jó az ötletem? Mit tegyek, ha szerintem jó az ötlet, de elakadtam? A vállalkozási ötletekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre adok most választ.

Tovább →

Hogyan építs stabil céget?

Amitől a legtöbben félnek: ha megváltozik a piac és emiatt csődbe megy a cég – Meg lehet ezt előzni?

Tovább →

Vállalkozásindítás a nulláról: Kezdeti finanszírozási nehézségek áthidalása – kis kreativitással

Kicsiből indulsz? Így oldd meg a kezdeti pénzügyi kihívásokat:

Tovább →

Életképes az üzleti ötleted? Honnan lehet ezt megtudni?

Cégek, akik eredetileg mással foglalkoztak, aztán változtattak: miért? Mi az a 3 paraméter, amit meg kell nézned az üzleti ötleteden? Min változtass, ha nem jól működik az ötleted? Az ellenőrzés legköltséghatékonyabb módja, amit még a multik is alkalmaznak Hogyan lehet egészen bolond ötletekkel is elindulni a piacon, amik látszólag senkinek nem kellenek? Erről beszéltem ebben…

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

[ÉLŐ] Nyomul az olcsó konkurens? Ezt tudod tenni:

Mit tegyél, ha nagy az árverseny a piacodon? Mi a kiút? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 2 of 7