Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!

Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Tovább →

Ági, milyen a jó vállalkozási ötlet? (ÖNTERJÚ)

Honnan lehet tudni, hogy jó az ötletem? Mit tegyek, ha szerintem jó az ötlet, de elakadtam? A vállalkozási ötletekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre adok most választ.

Tovább →

Hogyan építs stabil céget?

Amitől a legtöbben félnek: ha megváltozik a piac és emiatt csődbe megy a cég – Meg lehet ezt előzni?

Tovább →

Vállalkozásindítás a nulláról: Kezdeti finanszírozási nehézségek áthidalása – kis kreativitással

Kicsiből indulsz? Így oldd meg a kezdeti pénzügyi kihívásokat:

Tovább →

Életképes az üzleti ötleted? Honnan lehet ezt megtudni?

Cégek, akik eredetileg mással foglalkoztak, aztán változtattak: miért? Mi az a 3 paraméter, amit meg kell nézned az üzleti ötleteden? Min változtass, ha nem jól működik az ötleted? Az ellenőrzés legköltséghatékonyabb módja, amit még a multik is alkalmaznak Hogyan lehet egészen bolond ötletekkel is elindulni a piacon, amik látszólag senkinek nem kellenek? Erről beszéltem ebben…

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

[ÉLŐ] Nyomul az olcsó konkurens? Ezt tudod tenni:

Mit tegyél, ha nagy az árverseny a piacodon? Mi a kiút? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:

A terméked jó és az üzleti modelled? A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.

Tovább →

Végig is csinálod? 29. Nő vagy és vállalkozó? Az nem komoly ügy. Vagy mégis?

Sokan nem veszik komolyan a női vállalkozásokat, a női vállalkozókat. Mit tegyél, ha a környezeted ellened dolgozik?

Tovább →

Dolgozz kevesebbet, automatizálj többet!

Induló vállalkozóként rengeteg idődet elviszi a marketing, miközben a munka többi részére nem jut időd? Hogyan építs olyan marketing rendszert, ami akkor is hozza neked a vevőket és a bevételt, amikor te nem dolgozol?

Tovább →

Page 2 of 7