Vállalkozás indítás hátrányos helyzetből

Vajon valós lehetőség-e a fogyatékossággal élők számára a vállalkozás indítás? – ezt a kérdést járta körbe a Hobby Rádió riportja, amelyben engem is megkérdeztek az online vállalkozás indítás lehetőségeiről.

Tovább →

Hanganyag: a lejátszáshoz Adobe Flash Player (9-es vagy újabb verzió) szükséges, amelynek a legfrissebb változata letölthető innen, valamint a böngészőben engedélyezni kell a JavaScriptet is.

Egy nap, amin mindenki nyer

2008-ban az Egyesült Államokból indult az az őrület, ami most hozzánk is elért: egy nap karácsony előtt, amikor webáruházak százai ingyen szállítanak házhoz. A cél? Népszerűsíteni az internetes vásárlást. És, hogy miért is jó neked mindez?

Tovább →

Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

Zalaegerszegen jártam

Tegnap Zalaegerszegen jártam, ahol nagyjából 50 fős lelkes közönség fogadott. Kismamák és nagymamák, vállalkozás előtt állók és vállalkozók vegyesen. Néhányan már régi olvasók itt az oldalon, páran már részt vettek valamelyik online tanfolyamon is. Ezekből a találkozásokból én is sokat tanulok: felmerülnek olyan egyéni problémák, látásmódok, helyzetek, olyan tapasztalatokat osztanak meg az anyukák, amikkel tudom,…

Tovább →

Vállalkozás és tűzkeresztség

Vannak olyan szakmák, amiket először tanulnod kell, de attól, hogy tanulod, még nem tudod a szakma valódi fortélyait csak az alapokat sajátítod el meg. Nem lehetsz agysebész, ha csak elméletben ismered az agyat és a műtét menetét. De még akkor sem leszel jó agysebész, ha ott áll melletted valaki és gyakorlat címén azt kell csinálnod,…

Tovább →

vállalkozás, célok

Győztesek

Imádom azokat a sportolókról szóló igaz történeteket, amikor a majdani győzelemről álmodozó kisfiú/kislány már gyerekkorában el akarja kezdeni a sportot, rengeteget gyakorol, aztán eljut élete Nagy Versenyére, szembenéz az ellenféllel, nekiindul és végül GYŐZ! Olyan egyszerűnek tűnik az egész folyamat: gyakorlás, küzdelem, vereség, talpraállás, gyakorlás, küzdelem és végül a győzelem. A vállalkozásban sincsen ez másként.

Tovább →

Rosszak a vevőid? Fegyelmezd őket! (JÁTÉK)

Sok klassz vállalkozás indul, ami jó ötletre épül és bőven fektetnek a vállalkozás színvonalába is. Megépül egy panzió modern, ízléses berendezéssel, egy bolt szépen kialakítva, jó árukínálattal, egy étterem stílusos bútorokkal, csak egy gond van: a fránya vevők.

Tovább →

Hova tovább?

Mostanában az előadásaimon, találkozókon gyakran beszélek olyan vállalkozónőkkel, akik nagyon jók a szakmájukban, lelkesen végzik a dolgukat, csak éppen a ügyfélszerzés okoz számukra problémát. Ők nem cégként, szervezetként gondolnak a vállalkozásukra, csupán a szakmájukat szeretnék profi módon űzni, ügyfeleket kiszolgálni, megrendeléseket teljesíteni és mindössze annyira vágynak, hogy ezt csinálhassák. Ebbe azonban belerondít az, hogy néha…

Tovább →

Mátyás király(nő) álruhában

Sokakat megmozgatott a vidék kontra főváros téma itt a blogban, no nem véletlenül kérdeztem ám 😉 A megrendelőink, tanfolyami résztvevőink köre ugyanis javarészt a vidéken és külföldön élők köréből kerül ki, ezért szeretnék a számos „dobozos” és személyes képzési forma mellett nekik is több személyre szabott lehetőséget biztosítani. A következő 2 hónapban három olyan képzési…

Tovább →

Milyen bevételei vannak egy vállalkozásnak?

Alaphelyzetben úgy lesz bevételed, hogy dolgozol és a munkádért pénzt kapsz. Ha alkalmazott vagy, a pénzt a főnökeidtől kapod. Ha vállalkozó vagy, akkor pedig az ügyfeleid, a vásárlóid adják a pénzt. Miért is? A termékeidért, szolgáltatásaidért cserébe. Csakhogy az elvégzett munka mennyisége nem áll mindig egyenes arányban a jövedelmeiddel.

Tovább →

Page 6 of 7