Amitől visszatér az ügyfél és szívesen ajánl tovább: így növeld az ügyfélélményt!

Mi az?
Elvarázsolja az ügyfeleket és ráveszi, hogy újra nálad vásároljanak.
Szívesen ajánlják tovább másoknak is a vállalkozásodat.
Új vevőket hoz és kiemel a sok hasonló cég közül.
A legjobb reklám.

Természetesen az ügyfélélmény!

Hogyan növelheted? Erre mutattam ötleteket ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Az adás vázlata:

Mit kell megtenned, hogy a nálad való vásárlás valóban élmény legyen?

1. A vásárlás előtt: alapos tájékoztatás, egyértelműen megtalálható információk a honlapon, Facebookon, az előzetes jó tapasztalatoktól elégedettebb lesz az ügyfél

2. A megrendelés menete: egyszerű, követhető, átlátható, ha közben elakad kérhessen segítséget (chat, Messenger)

3. A megrendelést követő folyamat: mindet többször el kell mondani, a teljes folyamatról tájékoztatni kell (mi után mi következik, mire számíthat és mikor), a legjobb, ha ez a honlapról is elérhető

4. Kiszolgálás:
– szolgáltatás esetén az apró részletek számítanak, standardizált folyamat
– termék esetén a kis kiegészítők, praktikus részletek, apró kedvességek sokat növelnek az élményen

Comments are closed.