„A rendszerek működnek, az emberek elbuknak”

– olvastam egy szoftver reklámozó honlapon a minap. Őszintén szólva nagyon találó ez a szlogen: bizony a legtöbb kezdő (vagy még csak keresgélő) vállalkozó azért bukik meg, mert ugyan tudja mit kéne csinálni, látja a lépéseket, tennivalókat, de lebeszéli magát róla. „Ez nekem úgysem menne” „Nem, én ezt nem tudom megtenni” „Mindent megpróbáltam, de…”

Tovább →

Reklámozz ott, ahol senki sem látja ;o)

Ebben a rövid videóban bemutatok néhány olyan helyet, amire nem is gondolnál, hogy még ott is lehet reklámozni magad, sőt: akár azonnali ügyfélszerző módszerként is használhatod őket – ha kipróbálod.

Tovább →

Rosszak a vevőid? Fegyelmezd őket! (JÁTÉK)

Sok klassz vállalkozás indul, ami jó ötletre épül és bőven fektetnek a vállalkozás színvonalába is. Megépül egy panzió modern, ízléses berendezéssel, egy bolt szépen kialakítva, jó árukínálattal, egy étterem stílusos bútorokkal, csak egy gond van: a fránya vevők.

Tovább →

Gondold át másként

– Értek a luftballonhámozáshoz – tehát indítok egy luftballonhámozó céget. – mondta a Kezdő Vállalkozó. – Jó, de miben leszel más, mint a többi luftballhámozó? – kérdezte a Marketinges. – Mi sokkal jobban dolgozunk. Jobb minőség, gyorsabban, és mi megszereztük a Luftballhámozók Nemzetközi Egyesületének aranyfokozatú minősítését is. – De miért vásárolnak majd pont nálad az…

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

Mi köze Isaurának az online marketinghez?

“Tapasztalatainkból semmit sem tanulhatunk, csak abból, ha elgondolkozunk rajtuk.” (Robert Sinclair) – A világ legegyszerűbb és legbugyutábbnak tűnő dolgain is el lehet gondolkodni és tanulságokat levonni, hát akkor a brazil szappanoperákból miért ne lehetne? Ebben a videóban meg is tettem 🙂

Tovább →

Hova tovább?

Mostanában az előadásaimon, találkozókon gyakran beszélek olyan vállalkozónőkkel, akik nagyon jók a szakmájukban, lelkesen végzik a dolgukat, csak éppen a ügyfélszerzés okoz számukra problémát. Ők nem cégként, szervezetként gondolnak a vállalkozásukra, csupán a szakmájukat szeretnék profi módon űzni, ügyfeleket kiszolgálni, megrendeléseket teljesíteni és mindössze annyira vágynak, hogy ezt csinálhassák. Ebbe azonban belerondít az, hogy néha…

Tovább →

Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Hogyan találd meg a legjobb vállalkozási ötletet?

Brian Tracy szerint egy átlagembernek naponta legalább 4 olyan ötlete van, amire sikeres vállalkozást lehet építeni, mégis lebeszéli magát róluk. „Erre nincsen fizetőképes kereslet”, „Az embereknek nincsen pénze ilyesmire”, „Én ezt nem tudnám csinálni” – erről szól a kifogások többsége. De vajon hogyan hozod meg ezeket a döntéseket?

Tovább →

Ha meg tudsz győzni egy kétévest, akkor az ügyfelet is sikerül (JÁTÉK)

Pár napja a fiam leejtette a villát az asztal alá, majd huncut mosollyal nézett rám és várta, hogy felvegyem. Mondtam, hogy szerintem neki kéne felvenni. Ő nem akarta. Kis huzavona után végül fordítottam egyet a dolgon: azt mondtam, vajon képes-e a lábával felvenni a villát, így már érdekelte a dolog és lelkesen dolgozott rajta, hogy…

Tovább →