[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:

Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:

Tovább →

A meggyőzés egyik legjobb eszköze: a humor. Hogyan használd a marketingedben?

Az érzelmek felkeltésének egyik legélvezetesebb módja, amit sokan használnak a neten, csak a legtöbben rosszul csinálják.

Tovább →

Így tartsd meg az ügyfelet!

A legtöbb cég elsősorban az új vevők megszerzésére koncentrál, ami sokba kerül és nehézkes. Eközben a régi vevők általában lelkesen vásárolnak, szívesen ajánlanak tovább – ha foglalkoznak velük. Így tudod megtartani őket:

Tovább →

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? Ezen a 3 dolgon kell túllépned, hogy beinduljon

Egy felmérés szerint az induló vállalkozások 3 legfőbb problémája: 1. Nincs elég profit a fejlesztéshez 2. Nincsenek kidolgozva a célok megvalósításának lépései 3. Túl sok a feladat és kevés az ember. Mit lehet tenni?

Tovább →

„Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

Hogyan, honnan jönnek az üzleti ötletek?

Ötletskála: Üzleti ötletekről és ötletelésről másként

Vannak, akik azt mondják, üzleti vénával születni kell. Én azt vallom, az üzleti mentalitás mindannyiunkban megvan (2 évesen még számtalan eszközzel tudjuk meggyőzni a szüleinket arról, hogy cukorka kell a boltban, ekkor még van üzleti vénánk – és ezt a képességet vissza tudjunk hozni magunkban) Üzleti ötletek terén is jól állunk. Mindenkinek vannak jó meglátásai,…

Tovább →

kevés megrendelés, konverzió, marketing akció

Miért nem vásárolnak?

Ha van egy weboldalad, van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, vannak látogatók az oldalon, akkor már csak azt hiányzik, hogy vásároljanak is az oldalon. És bizony induló honlapoknál előfordul, hogy az első időben egyáltalán nem vásárol senki az oldalon, vagy csak nagyon kevesen vásárolnak. Miért van ez? Mit lehet tenni?

Tovább →

5 mondat, amire mindenki kíváncsi lesz

Mi van a zárt ajtók mögött? Mit takarhat ez a név? Mit nem mondanak el nekem? Mi van a takaró alatt? A kíváncsiság az emberi természet része. Tudni szeretnénk mi az, amiről nem tudunk, mi az, amiről lemaradtunk. Ha nem csak letuszkolni szeretnéd a vásárló torkán az érveidet, hanem arra vágysz, hogy maguktól gyűljenek köréd…

Tovább →