2012 marketing trendek

Mit csinálj másként 2012-ben?

Hú, jó kemény év volt 2011! Biztosan te is sokat dolgoztál – és törted a fejed a jövőn. Én is rengeteget dolgoztam és tanultam ebben az évben. Tanultam tréningeken és konferenciákon, tanultam ügyfelek kampányaiban és tanultam a saját bőrömön, a saját kampányaimban is. Változó időket élünk, ezért a tanulás most a kulcsszó, enélkül bennragadsz a…

Tovább →

reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Konverzióbarát oldalak

A napokban láttam egy szuper kis riportot egy magyar ruhatervezővel. Nagyon szimpatikus volt a tervező, jól néztek ki a ruhák és szerettem volna alaposabban is körülnézni a honlapon. Csakhogy itt nem derült ki szinte semmi: néhány kép a ruhákról (ezt már a riportban is láttam), árak, és egy nagy megrendelés gomb, amire kattintva e-mailt tudtam…

Tovább →

Miért pont Tőled vásárolnék?

Miért választanálak éppen téged és a termékedet, amikor rajtad kívül még sok értékesítő kínálja pont ugyanezt a cuccot? Rákereshetek a neten és láthatom az olcsóbb termékeket, a szédületes ajánlatokat, én mégis téged választalak, mert… 1. …kötődöm hozzád Nem is tudom, hogyan keveredtem a honlapodra… Talán a Google-ben keresgéltem, nem is tudom már, milyen oldalakon jártam,…

Tovább →

A pozicionálás két típusa

Pozicionálni kell – mondja minden marketing tankönyv Al Ries és Jack Trout könyve óta. De hogyan? Sokan letudják azzal, hogy célcsoportot választanak, mások pedig úgy gondolják egy jó szlogen is elég még többen vannak azonban, akik egyáltalán nem pozicionálnak, nem tudják mi ez, mire való, de legfőképpen: hogyan kéne „csinálni”?

Tovább →

Marketing tippek – de miről?

Ha egyetlen témában lenne szükséged tippre, ötletre a továbblépéshez, akkor mi lenne az? Írd le péntek estig és hétfőn érkezik a válasz!

Tovább →

webszöveg írás másként, 10 példával

10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit

Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…

Tovább →

Chicago KKV marketing konferencia

Chicago napló

Ha a szomszéd faluba szeretnél eljutni, biciklivel is megteheted, de ha a csillagokba vágysz, ahhoz űrrepülőre lesz szükséged. Ha csak információra vágysz, elég elolvasni egy könyvet, de ha a csillagokba szeretnéd repíteni a vállalkozásod, akkor konferenciára mész. Tarts velem ezen a héten és kövesd a konferencia-naplót!

Tovább →

7 főbűn a marketingben

Marketingnek látszó tárgyak, a filléres megoldások csapdája, szerelemre csábító ötletek, a konkurensed füve, ami mindig zöldebb: csábítások, amelyeknek nem lehet ellenállni, bűnök, amiket mindenki elkövet a marketingjében – és a feloldozás.

Tovább →

Az eladás ötösfogata

A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.

Tovább →