Látogatószerzés a nulláról

Elindult a honlapod: De honnan lesznek látogatók? Milyen stratégiákkal építhetsz stabil, folyamatosan növekvő látogatottságot és szerezhetsz releváns, valóban a célcsoportodba tartozó látogatókat? Erről beszéltem ebben az élő adásban:

Tovább →

Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!

Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Tovább →

Rendezvényt szervezel? Így add el!

Előadásokat szeretnél szervezni? Tréningeket tartanál? Vagy gyerekprogramokat, oktatást, koncertet, börzét, kiállítást, sajtóbemutatót szervezel? Hogyan töltsd meg a rendezvényeidet akkor is, ha még csak most csinálsz ilyesmit először? Hogyan árazd a rendezvényeidet? Hogyan hirdesd őket? Mit tegyél, ha mindent megtettél, mégsem fogyott elég jegy? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!

Tovább →

Vevőszerzés uborkaszezonban

Minden vállalkozás életében vannak szezonális ingadozások: szükségszerű ez? Miért tűnnek el a vevők, csökkennek az elérések és a kattintások? Hogyan érheted el őket ilyenkor? Milyen kampányokkal, vevőszerző módszerekkel tudsz vásárlókat találni uborkaszezonban is?

Tovább →

Hogyan használj nyereményjátékokat a marketingedben?

Rendszeresen szervezel játékokat a Facebookon és már kifogytál az ötletekből? Még nem tartottál játékot eddig és szeretnéd jól csinálni? Ebben az élő adásban mindent elmondtam a nyereményjátékokról.

Tovább →

Instagram: Hogyan kezdd el használni?

Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…

Tovább →

Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!

Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:

Tovább →

Szolgáltatásmarketing bevezetés

Hogyan pozicionáld a szolgáltatásodat? Hogyan kezdd el hirdetni? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan legyen hiteles a honlapod?

Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan marketingezd a szolgáltatásodat?

Miben más egy szolgáltatás marketingje, mint egy terméké? Mire figyelj oda? Sok ötlet és példa arra, miként szerezhetsz több ügyfelet.

Tovább →