Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

A jó saláta receptje

A kedvenc salátámat egy budai szendvicsbárban készítik, egész egyszerűen minden salátájuk fantasztikus! Már az étlapot nézegetve összefut a nyál a számban 🙂 Még alkalmazottként gyakran rendeltem tőlük ebédet, és mivel gyakran ettem belőle, érdekelni kezdett, vajon mi lehet a titka annak, hogy minden salátájuk olyan finom?

Tovább →

Konverziónövelés hete #1 Hírlevél-feliratkozás

A honlapot nem elég elkészíteni: ahhoz, hogy üzleti eredményeket is elérj vele, fokozatosan mérned kell az eredményeket és javítanod őket. Ezen a héten ahhoz adok tippeket, hogyan javítsd a honlapod eredményeit. Lesz szó hírlevél-feliratkozásról, bannerekről, értékesítési oldalakról, a hírlevelek megnyitási és átkattintási arányáról. Most elsőként abban próbálok segíteni, mit tegyél, ha nem vagy elégedett a…

Tovább →

Hogyan találd meg a legjobb vállalkozási ötletet?

Brian Tracy szerint egy átlagembernek naponta legalább 4 olyan ötlete van, amire sikeres vállalkozást lehet építeni, mégis lebeszéli magát róluk. „Erre nincsen fizetőképes kereslet”, „Az embereknek nincsen pénze ilyesmire”, „Én ezt nem tudnám csinálni” – erről szól a kifogások többsége. De vajon hogyan hozod meg ezeket a döntéseket?

Tovább →

Gazdagmami tanfolyam 2.0 – Kérdések és válaszok

A hét folyamán sok kérdést kaptam levélben, a hozzászólásokban és a szerdai élő közvetítésen is a Gazdagmami Tanfolyam 2.0-val kapcsolatban. Bár a tanfolyamra való jelentkezés csak holnap (hétfőn) délben kezdődik, gondoltam, a kérdéseiteket előre összefoglalom és megválaszolom egy bejegyzésben, íme:

Tovább →

Nagyobb figyelem, több kattintás a honlapodra ezzel a trükkel:

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Ha meg tudsz győzni egy kétévest, akkor az ügyfelet is sikerül (JÁTÉK)

Pár napja a fiam leejtette a villát az asztal alá, majd huncut mosollyal nézett rám és várta, hogy felvegyem. Mondtam, hogy szerintem neki kéne felvenni. Ő nem akarta. Kis huzavona után végül fordítottam egyet a dolgon: azt mondtam, vajon képes-e a lábával felvenni a villát, így már érdekelte a dolog és lelkesen dolgozott rajta, hogy…

Tovább →

Mátyás király(nő) álruhában

Sokakat megmozgatott a vidék kontra főváros téma itt a blogban, no nem véletlenül kérdeztem ám 😉 A megrendelőink, tanfolyami résztvevőink köre ugyanis javarészt a vidéken és külföldön élők köréből kerül ki, ezért szeretnék a számos „dobozos” és személyes képzési forma mellett nekik is több személyre szabott lehetőséget biztosítani. A következő 2 hónapban három olyan képzési…

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból? (Vállalkozó legyél vagy alkalmazott? Mi éri meg jobban?)

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →

Hogyan épül(het) fel egy online kampány?

Tegyük fel, hogy van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit szeretnél internetes eszközökkel eladni. Hogyan tudod ezt megtenni? Milyen eszközöket kell/érdemes használni a minél jobb eredmények elérése érdekében? Mik azok az eszközök, amiket semmiképpen ne hagyj ki, ha tisztességes bevételhez szeretnél jutni a kampányoddal?

Tovább →

Page 4 of 5