GDPR: Mit kell tudnod róla online vállalkozóként?

Az elmúlt másfél évben számos cikk jelent meg az új európai Általános Adatvédelmi Rendeletről, ami május 25-től mindenkire érvényes lesz, aki valamilyen formában személyes adatokat kezel. Sokan megijednek a cikkek olvastán, mert gyakran nem derül ki, mit is kéne tenni, éppen ezért most jogi szakértő segítségével gyakorlatias formában igyekszem összefoglalni mi is a teendőd a…

Tovább →

A sikeres email marketing titkai

Marketingezel a közösségi médiában, blogolsz és keresed a lehetőséget arra, hogyan marketingezz hatékonyabban? Rengeteget hirdetsz mégsem jutsz egyről a kettőre? Az ajánlatod bonyolult, komplex, nem csap le rá azonnal a közönség? Neked hírlevélre van szükséged! – Milyen email marketing szolgáltatások, szoftverek vannak és hogyan válassz? – Mi legyen a “csalid”, amire szívesen iratkoznak fel az…

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Van honlapod? Ezt kell tudnod az adatvédelemről:

Ha online marketingezed a vállalkozásodat, ügyféladatokat kezelsz, hírlevelet küldesz, nyereményjátékokat szervezel, meg kell felelned az adatvédelmi szabályoknak. Dr. Bölcskei Krisztiánnal, az adatvedelmiauditor.hu oldal adatvédelmi jogászával összeszedtük azokat a tudnivalókat, amiket minden vállalkozónak tudnia kell, hogy szabályosan marketingezhessen.

Tovább →

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Interjú az Év Anyavállalata 2015 döntőseivel

Az idei Év Anyavállalata verseny finisében most kifaggattam a döntőbe került 10 versenyzőt mindarról, amit tudni kell róluk, ami fontos: Kik ők? Hogyan lettek vállalkozók? Mekkora céget vezetnek? Hogyan egyeztetik össze a vállalkozást és a gyermeknevelést? Ezekből a beszélgetésekből mindent megtudhatsz róluk.

Tovább →

Interjú az Év Anyavállalata 2014 döntőseivel

Az idei Év Anyavállalata verseny finisében most kifaggattam a döntőbe került 10 versenyzőt mindarról, amit tudni kell róluk, ami fontos: Kik ők? Hogyan lettek vállalkozók? Mekkora céget vezetnek? Hogyan egyeztetik össze a vállalkozást és a gyermeknevelést? Ezekből a beszélgetésekből mindent megtudhatsz róluk.

Tovább →

2012 marketing trendek

Mit csinálj másként 2012-ben?

Hú, jó kemény év volt 2011! Biztosan te is sokat dolgoztál – és törted a fejed a jövőn. Én is rengeteget dolgoztam és tanultam ebben az évben. Tanultam tréningeken és konferenciákon, tanultam ügyfelek kampányaiban és tanultam a saját bőrömön, a saját kampányaimban is. Változó időket élünk, ezért a tanulás most a kulcsszó, enélkül bennragadsz a…

Tovább →

5 konverziónövelő trend (amire még biztosan nem gondoltál)

Technikai újdonság, mint égen a csillag… Design trend – úgy változik, mint a friss divat… De vajon mik azok a technikai újdonságok, friss webdesign praktikák, amiket ha bevetsz, a konverzióid is emelkedni fognak majd? Lássuk csak!

Tovább →

Reklámot szeretnék! De cicásat vagy pandásat?

Vírusvideók, vicces reklámok – rengeteget láthatsz belőlük a neten, hol ismerősök küldik át őket e-mailben, hol a Facebookon látod, hol meg egyiket a másik után nézed a Youtube-on. Miért? Mert rövid, vicces, meglepő, jó szórakozás. De vajon mit tanulhatsz belőlük, amit a saját üzletedben is felhasználhatsz? Erre mutatok most néhány példát.

Tovább →

Page 2 of 5