Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?

Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.

Tovább →

Utazás a vásárló agyában: Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

A vevőid nézegetik az oldaladat, megdicsérik a termékedet, de aztán mégsem vásárolnak? Azt mondja érdekli az ajánlatod, aztán mégsem kéri? Miért van az, hogy a webáruházakban 80% a kosárelhagyók aránya? Ebben az élő adásban a vevő agyában utaztunk. Megnézzük, mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja.…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)

A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:

Tovább →

Amitől visszatér az ügyfél és szívesen ajánl tovább: így növeld az ügyfélélményt!

Mi az? Elvarázsolja az ügyfeleket és ráveszi, hogy újra nálad vásároljanak. Szívesen ajánlják tovább másoknak is a vállalkozásodat. Új vevőket hoz és kiemel a sok hasonló cég közül. A legjobb reklám. Természetesen az ügyfélélmény! Hogyan növelheted? Erre mutattam ötleteket ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Ajándékokat készítesz? 7 ötlet, amivel felturbózhatod a vállalkozásodat

Ha ajándéktárgyakat forgalmazol az év minden időszakában szükséged van újabb és újabb ötletekre, amivel elérheted azokat, akik éppen most szeretnének ajándékot vásárolni valakinek. Most 7 ötletet adok arra, hogyan érheted el az ajándékozókat hatékonyabban.

Tovább →

Vevőszerzés uborkaszezonban: Hogyan?

Nyár: a nagy kalandok, élmények, kirándulások, családi programok és a pihenés ideje. Ahogy a hőmérő higanyszála egyre feljebb csúszik, a vásárlási kedv annál jobban csökken… Vannak, akik átmenetileg hibernálják ilyenkor a vállalkozásukat, mások élnek a szüneteltetés lehetőségével, de ha fizetned kell a számláidat, fizetést adnod a munkatársaidnak, nem teheted meg, hogy ne legyen bevételed ebben…

Tovább →

Saját chat az oldaladra: Így tudod feltenni! (technikai útmutató)

A hétfői élő adásban bemutattam, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni chat vagy Messenger segítségével. Most pedig abban segítek, hogyan tudod mindezt megvalósítani: hogyan teheted be a chatet vagy a Messenger üzenetküldés gombot az oldaladba.

Tovább →