Tudásból vállalkozás: Így kezdj bele! 2. rész

Skype oktatás, online tréningek, infótermékek, oktató CD-k: sokféle formában oktathatsz a könyvön túl is. A sorozat előző részében a tudásátadás alapjairól és a könyvekről, ebookokról volt szó, ebben a részben pedig azt tudhatod meg, hogyan adhatod át a tudásodat másoknak online. Formák, megoldások, lehetőségek: hogyan csináld?

Tovább →

Tudásból vállalkozás: így kezdj bele! 1. rész

Sokan vannak, akik tanítanánk az interneten vagy valamilyen módon átadnák a tudásukat. De hogyan fogj bele ebbe? Hogyan lesz a tudásból könyv vagy éppen internetes tréning, esetleg CD-s oktatóanyag? Ezt a kérdést járjuk körbe ebben a cikksorozatban, aminek most az első részét olvashatod.

Tovább →

Adatvédelem, GDPR (a Vállalkozónői Kerekasztal előadásai)

A legfontosabb adatvédelmi tudnivalókról és a GDPR szabályainak betartásáról tartottunk kerekasztalbeszélgetést 2018. május 11-én dr. Kása-Richlach Mónika adatvédelmi szakjogásszal, ennek a vázlatát és az előadásom felvételét találod meg itt.

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Nehéz ügyfelek meggyőzése: Így kezeld profin a kifogásokat!

Alkudozik, kérdezősködik, kötözködik, kattintgat, olvas, de mégsem vásárol: Vajon mit rontottál el? Vajon mit válaszolj a vevőd kifogásaira? Mit mondj, ha mindenbe beleköt? Hogyan reagálj, ha lecsillagoz, pedig sosem vásárolt? És hogyan kezeld azokat a kifogásokat, amikről nem is tudsz, mert azok csak a vevőd fejében léteznek, miközben a weboldaladat böngészi és azon gondolkodik, rendeljen-e,…

Tovább →

A szolgáltatásod fantasztikus: hogyan mutasd meg ezt a vevőknek is?

Rengeteg tehetséges szolgáltató van a piacon, azonban nehéz kilógni a sorból, felkelteni a vásárlók figyelmét és elérni, hogy téged válasszanak. Mit tegyél, hogy a reklámod olyan jó legyen, mint a szolgáltatásod? Íme néhány azonnal bevethető ötlet!

Tovább →

Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?

Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…

Tovább →

20 kreatív ötlet a rendezvényed marketingjére

Van rendezvényed? És hogyan töltöd meg résztvevőkkel? Sokan csak addig jutnak el, hogy kitesznek egy Facebook eseményt és megosztják ahol csak tudják, de hidd el, ennél sokkal jobban is lehet csinálni. Ebben az élő adásban 20 ötletet mutattam meg, amivel kreatívan, érdekesen érheted el azokat, akiket érdekelhet a tréninged, a konferenciád, a kiállításod, a bemutatód…

Tovább →

18 vadiúj érdeklődőszerző ötlet

Több érdeklődőt szeretnél, de alig-alig találnak rád? Kevesen iratkoznak fel a hírleveledre? Nem lájkolják az oldaladat? Nem csatlakoznak a csoportodhoz? Mit lehet tenni? Most erre mutatok most 18 új ötletet!

Tovább →

A brutál jó ajánlat titkai

Hiába zseniális a terméked és fergeteges a szolgáltatásod, ha gyenge az ajánlatod. A vevőt ugyanis nem az ár győzi meg és nem az ügyes érvelés: csakis a jó ajánlat!

Tovább →