
Ütős Facebook marketing technikák
Lelkesen használod a Facebookot, de még nem értél el vele túl sokat? Vannak már eredményeid, de kellenének új ötletek? Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson azoknak segítettem, akik szeretnének fejlődni a Facebook kommunikációban.

Egyszerű animált képek készítése
Használhatod őket a Facebookon, feldobhatod velük a blogbejegyzéseidet. Most megmutatom, hogyan készítsd el őket.

Így állítsd be: szerkeszthető előnézet a Facebookon
Nemrégiben a Facebook megszűntette a Facebookra kitett hivatkozások előnézetének szerkeszthetőségét. Egy pár perces kis beállítással azonban visszaállíthatod ezt a funkciót. Megmutatom, hogyan.

33 közösségépítő poszt
Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét
Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés?

Így találj vevőket Facebook csoportokkal!
Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a “vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…

Rejtett vevőszerző funkciók a Facebook oldaladon
A Facebook oldalad sokkal többet tud mint gondolnád! Ebben az élő adásban végigmentünk a beállításokon, funkciókon és lehetőségeken, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a jelenlétedből!

Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!
Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.

Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?
Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!
Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.