Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)

👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni?
👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid?
👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet?
👉 Hogyan jusson minderre időd?
👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd.
Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show adásban!

70 tartalom ötlet

1. Írj róla ki vagy te és miért érdemes követni téged!
2. Oszd meg a történetet, ahogyan elkezdted a vállalkozásodat!
3. Írd le, mi a küldetésed, miért vagy ezen a pályán!
4. Mutasd meg a vállalkozásodat a színfalak mögött!
5. Meséld el egy ügyfeled történetét!
6. Írj listát azokról az elvekről, amik fontosak neked a szakmádban/az ügyfélszolgálat során!
7. Adj választ a célcsoportod egy fontos alapvető kérdésére!
8. Ossz meg egy viccet és írd le a tanulságát az olvasóid számára!
9. Tegyél ki egy motiváló idézetet!
10. Írj egy listát 7 fontos tanáccsal az olvasóidnak a következő hétre!
11. 10 tanulság, amit az életedben megtanultál
12. Mit tanácsolnál a 10 évvel ezelőtti önmagadnak?
13. Mit tanácsolnál annak, aki most kezd bele abba, amivel foglalkozol? (vagy annak az ügyfélnek, aki most áll az első vásárlása előtt)
14. Tegyél fel egy kérdést a követőidnek! (ötleteket ehhez ebben a posztban találhatsz)
15. Ossz megy újdonságot a területedről!
16. Mutass be egy érdekes trendet, újdonságot az iparágadban!
17. Mutass be néhány érdekességet a régi korokból a területeden!
18. Retro: van valamilyen régi tárgy, zene, film, emlék, ami a területedhez kapcsolódik? Tegyél ki róla egy posztot! (továbbgondolt változat: készíts múzeum posztot egy galériában vagy videóban több régi tárgy bemutatásával)
19. Milyen tanácsot adnál egy történelemből ismert személynek, ha hozzád fordulna?
20. Milyen tanácsot adnál egy sokak által ismert hírességnek vagy filmszereplőnek, ha hozzád fordulna?
21. Mutass be valakit, aki inspirált téged a területeden!
22. Válaszolj nyilvánosan egy hozzászólásra!
23. Írd le a véleményedet egy cikkről, amit sokan olvastak a témádban!
24. Mutasd be a kedvenc filmjeidet, amik nagy hatással voltak rád szakmailag (vagy motiváltak)!
25. Mutasd be azokat a könyveket, amikből a legtöbbet tanultál a szakmádból!
26. Mutasd be a legújabban megjelent könyveket a szakmádból!
27. Írj posztot egy aktuális sokak által megnézett filmről szakmai szemmel (pl. stílustanácsadóként: ki volt a legstílusosabb a szereplők közül, lakberendezőként: melyik lakás hogyan volt berendezve stb.)
28. Nézd meg az olvasóid statisztikáit és ossz meg belőlük átlagokat (pl. az átlagos Gazdagmami olvasó 39 éves kisgyerekes anyuka, aki Budapesten vagy Debrecenben él és 1 éve kezdett vállalkozni)!
29. Mutass be néhány jópofa vagy éppen meghökkentő érdekességet az olvasóidról (a Google Analyticsben sok ilyet lehet találni, pl. milyen fura szavakra, kifejezésekre keresve találnak rá az oldaladra az emberek a Google-ből)
30. Szervezz kérdezz-felelek alkalmat, amikor az emberek kérdezhetnek tőled!
31. Mutasd be hol dolgozol! (az íróasztalod, az irodád, a varrósarkod stb.)
32. Ossz meg egy felemelő történetet a munkád során (valaki, akinek segítettél, valaki, aki köszönetet mondott stb.)!
33. Készíts „hogyan csináld meg” videót! (pl. bemutatod, hogyan változtasson valamin vagy hogyan készítsen el valamit)
34. Készíts „hogyan használd” videót! (amin bemutatod, hogy egy-egy termékedet, hogyan kell használni, mit lehet belőle készíteni, mit lehet elérni vele)
35. Készíts használati utasítás videót (pl. amin bemutatod, hogy 1-1 terméked, hogyan működik, hogyan kell karbantartani vagy tisztítani, mire kell ügyelni a használat során)
36. Készíts „mi mindenre használhatod” videót! (amin ötleteket adsz, hogy 1-1 termékedet, mi mindenre használhatják)
37. Készíts interjút egy ügyfeleddel!
38. Készíts interjút egy szakértővel a területeden, aki segíteni tud a követőidnek!
39. Kérdezd meg a követőidet, mi bosszantja őket legjobban a területeden!
40. Kérdezd meg a követőidet, mit tanácsolnának annak, aki most indul el az adott témában! (pl. most kezd edzeni)
41. Kérdezd meg a követőidet, mire a legbüszkébbek az eddigi eredményeik közül!
42. Oszd meg egy sikered történetét!
43. Oszd meg egy hibád, veszteséged történetét!
44. Oszd meg a reggeli rutinodat!
45. Írj arról, mi a legfontosabb neked a munkád során!
46. Írj arról, hova tartasz, mit szeretnél elérni pl. az év végére vagy 5 év múlva! Mi az álmod?
47. Dicsérd meg a követőidet! (ehhez itt adtam ötleteket)
48. Ossz meg egy titkot a termékedről/szolgáltatásodról, amit máshol eddig nem írtál le!
49. Mutass be hasznos applikációkat, amik megkönnyíthetik a követőid életét!
50. Adj nekik kész terveket (pl. edzésterv, heti étrend, minden napra egy feladat)!
51. Mutass be egy érdekes statisztikát a piacodon!
52. Készíts érdekes infografikákat!
53. Írd le a szakmai bakancslistádat!
54. Készíts tartalomsorozatokat! (itt írtam róla, hogyan érdemes ezt csinálni)
55. Mik a leggyakrabban elkövetett hibák a területeden?
56. Mik a legnagyobb buktatók, amiket mindenképpen kerüljenek el?
57. Kérdezd meg a követőidet, hogyan találtak rád!
58. Kérdezd meg a követőidet, mióta követnek téged!
59. Oszlass el egy tévhitet a területeden!
60. Írd le a leggyakrabban előforduló tévhitek listáját a területeden!
61. Ossz meg egy receptet (hogyan készítsenek el vagy csináljanak meg valamit)!
62. Mutasd be min dolgozol most!
63. Írj egy humoros versikét vagy mondókát!
64. Írj mesét a követőidnek (lehet humoros vagy tanulságos)!
65. Tegyél ki egy emlékeztetőt egy fontos bátorító gondolattal!
66. Mutass be egy helyet, amihez különleges élmények fűznek!
67. Bátorítsd azokat a követőidet, akik még kezdők, bátortalanok a területeden!
68. Írj arról, miért érdemes elkezdeni változtatni, hogyan változhat meg az életük, ha belevágnak!
69. Készítsd el egy népszerű mémből a saját változatodat a saját célcsoportod számára!
70. Írd le, mi motivál téged leginkább a munkád során!

Comments are closed.