Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét

Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés? 

Tovább →

Így találj vevőket Facebook csoportokkal!

Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a „vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…

Tovább →

Rejtett vevőszerző funkciók a Facebook oldaladon

A Facebook oldalad sokkal többet tud mint gondolnád! Ebben az élő adásban végigmentünk a beállításokon, funkciókon és lehetőségeken, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a jelenlétedből!

Tovább →

Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!

Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.

Tovább →

Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?

Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!

Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz tagokat a Facebook csoportodba/oldaladra (akkor is, ha most indultál nulláról)?

Nulláról elindulni mindig nehéz. Még senki sem követ, senki sem tudja, mit csinálsz, csak te tudod, hogy itt valami nagy dolog készülődik. Mit tehetsz, hogy többen csatlakozzanak a Facebook oldaladhoz vagy csoportodhoz, ha nincs ezer ismerősöd, akiket pont a te oldalad érdekel?

Tovább →

Csak lájkolnak, de nem vásárolnak: Mit tehetsz?

Az emberek csak lájkolják az oldaladat, de nem vásárolnak? Hiába állítottad be a Facebook boltot, töltötted fel a szolgáltatásaidat, teszel ki posztokat, hirdetsz, csak kevés vevőd érkezik a közösségi médiából? Hogyan érj el jobb eredményeket? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Hogyan döntsd el, melyik közösségi média felületen jelenj meg?

Ha még kezdő vállalkozó vagy és most tanulod a marketinget, időnként úgy érezheted azt sem tudod, hol áll a fejed. Új marketingeszközök, Messenger bot, blog, Youtube videók, Facebook LIVE, Youtube LIVE, Twitter, Instagram, hírlevél, csoportok, podcastek, SEO, Adwords, Facebook hirdetés. Melyik legyen a fókuszban? Melyikkel kezdd el? Melyikbe fogj bele?

Tovább →

Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!

Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:

Tovább →

Page 6 of 9