Készüljünk 2011-re! 2. (Facebook marketing 2011)

A 2011-es internet marketing trendekről szóló sorozat 2. videójában a Facebook marketing alakulásáról lesz szó és azokról az eszközökről, megoldásokról, amiket weboldaltulajdonosként használhatsz a Facebookon.

Tovább →

bizalomépítés és internet marketing

Ne légy gyanús!

Te hiszel benne, hogy ha egy fogkrémet a Fogorvosok Szövetsége ajánl, akkor az jobb? És, ha brit tudósok bebizonyították, hogy tényleg jobb? A vevő bizalmának elnyerése elemi érdeke minden marketingesnek, de vajon hogyan tudod a hitelességedet brit kutatók és fogorvosok nélkül megteremteni? És milyen eszközeid vannak erre az interneten, ahol eleve gyanúsabbnak tűnik minden “túl…

Tovább →

Minden egyben

A legfrissebb divatkollekció darabjai most a közösségi média funkciók a honlapokon: Twitter gomb, Facebook Like gomb és Like box, megosztásra és fordításra alkalmas kis kütyük. Egyesével beillesztgetni őket a forráskódba elég sok munka, praktikusabb inkább egy huszárvágással olyan szolgáltatásokat telepíteni, amik az egész macerát leveszik a válladról – és az oldalad is izgalmasabb lesz tőle.…

Tovább →

Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Közösségi média és automatizálás

“Nem használok közösségi oldalakat, mert sok időt vesz el, kényelmetlen, folyton ott kell lenni: egyszerűen nem fér bele az időmbe. Most abban szeretnék segíteni, hogyan tudsz időt nyerni, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a Facebook és Twitter kommunikációdat.

Tovább →

Mire jó nekem kezdőként a közösségi média?

Ha döbbenten figyeled az elmúlt hetek eseményeit a blogon és nem érted, mi ez a nagy felhajtás a közösségi média körül, akkor most figyelj jól, mert lefordítottam a te nyelvedre is.

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az “újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

Page 6 of 6