Facebook marketing kérdezz-felelek

Ebben az élő adásban Facebook marketinggel kapcsolatos kérdésekre válaszoltam. Amikről szó volt: – Hogyan tedd népszerűbbé és sikeresebbé a nyereményjátékaidat? – Milyen kampányokat csinálj? – Hogyan tartsd aktívan a követőtáborodat? – Facebook Live: Hogyan csináld hatékonyan?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan szerezz több látogatót?

Hiába írsz zseniális kampányokat, hiába ismersz mindenféle vevőszerző praktikát, ha kevés a látogató az oldaladon. Hogyan legyen több? Erre adtam válaszokat ebben az élő adásban.

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan kampányolj gyorsan?

Milyen kampánytípusok vannak? Mit tervezz meg előre? Milyen részei legyenek az ajánlatodnak? Hogyan állítsd össze a kampányod részleteit?

Tovább →

Izgalmasabb Facebook LIVE adások készítése OBS-el

Szeretnél klassz, profi oktatóanyagokat készíteni élő adásban? Most megmutatom, hogyan teheted izgalmasabbá és hasznosabbá a Facebook élő adásodat az OBS segítségével!

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan írj hatékony rövid hirdetéseket?

Milyen hirdetés az, amire sokan kattintanak? Milyen az a hirdetés, ami több vevőt hoz? Hogyan lehetnének a te hirdetéseid is ilyenek? Ebben az élő adásban végignézzük hogyan írj valóban jó eredményeket hozó rövid hirdetéseket a Google Adwords és Facebook hirdetéseidhez, mit írj a hirdetésbe, hogyan fogalmazd meg őket és mik azok a szavak, amik a…

Tovább →

7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan írj olyan Facebook posztokat, amiket sokan osztanak meg?

Min múlik az organikus elérés a Facebookon? Milyen poszttípusokat és milyen formátumokat osztanak meg a legtöbben?

Tovább →

Új lehetőség a Facebook oldal megjelenésének beállítására

Sokáig csak kis mértékben lehetett állítani a Facebook oldalad elrendezésén, most azonban itt van pár új beállítási lehetőség, amiknek a segítségével az üzleti céljaidnak megfelelően alakíthatod a Facebook oldaladat. Megmutatom, hogyan:

Tovább →

Változott a Facebook oldalak kinézete: Hogyan fordíthatod a hasznodra?

Biztosan észrevetted, hogy az elmúlt 1-2 hétben a Facebook elkezdte átalakítani a céges oldalak kinézetét. Mi ennek az oka? Mire figyelj oda? Néhány ötlet, hogyan aknázd ki az új kinézetben rejlő lehetőségeket.

Tovább →

Page 7 of 9