Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

3+1 dolog, amitől sikeresebb lesz a karácsonyi kampányod

Sokan még az őszi emlékeket rendezgetik ilyenkor októberben, azonban a karácsony egyre közeledik – különösen nekünk vállalkozóknak, akik közül sokaknak gyakran ilyenkor folyik be az éves árbevétel 50-75%-a. Egyáltalán nem mindegy tehát, hogyan készülsz fel rá, mint ahogyan az sem, mikor kezded a felkészülést. Íme néhány ötlet, hogy idén frenetikusan sikerüjön a karácsonyi kampányod.

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Ajándékokat készítesz? 7 ötlet, amivel felturbózhatod a vállalkozásodat

Ha ajándéktárgyakat forgalmazol az év minden időszakában szükséged van újabb és újabb ötletekre, amivel elérheted azokat, akik éppen most szeretnének ajándékot vásárolni valakinek. Most 7 ötletet adok arra, hogyan érheted el az ajándékozókat hatékonyabban.

Tovább →

Mit tegyél, hogy több bevételed legyen? (árakció nélkül)

A kampány nálad is csak árengedmény árengedmény hátán? Az egyetlen, amire a piacod mozdul a „most X%-al olcsóbb”-akció? Ebben az élő adásban megmutatom, hogyan csinálhatsz gyorsan pénzt a termékedből/szolgáltatásodból árakció nélkül. 7+1 szuper kampányötletet mutattam ebben az élő adásban , már csak meg kell valósítanod őket.

Tovább →

Page 3 of 3