Hogyan szerezz vásárlókat a keresőből 2019-ben?

Tartalommarketingezel, mégis csak kevesen olvasnak?
Azt szeretnéd, ha többen találnák meg a webáruházadat, a termékeidet?
Olyan vásárlókat szeretnél, akiknek sürgősen szüksége van a termékedre vagy a szolgáltatásodra?

A megoldás: keresőoptimalizálás!

De hogyan szerezz több látogatót a keresőből, ha már beálltak a helyek a találati listában és úgy tűnik, képtelenség előrébb jutni?
Mit tegyél, ha elveszítetted a korábbi jó pozicióidat?
Mit tegyél, ha hiába készítesz sok tartalmat, alig-alig talál rád valaki?

Hogyan keresőoptimalizálj most, 2019-ben?
Mire figyelj és mi változott a korábbi évekhez képest?

Az élő adás vázlata:

  • Onsite elemek: amit az oldaladon beállítasz, keresőbarát URL, belső linkek, kategóriák és címkék, képek (alt tagek)
  • Offsite elemek: az oldaladra mutató linkek, hivatkozások
  • Nem az a lényeg, hogy első legyél, hanem, hogy minél több helyről megtalálható legyen a márkád, „webfoglalás”
  • Sokat számít az oldalon töltött idő: minőségi tartalom, hosszabb cikkek, képek, galériák, videók

A legfontosabb trendek:

1. Mobile First: ha mobilon keresnek a jobb találatok mennek előre
Az oldaladat a Google Search Console-al ellenőrizheted.

2. Sebesség: előrébb kerül az, akinek gyorsabban töltődik be az oldala, állítsd be, hogy a lassan betöltődő elemek ne jelenjenek meg mobilon
Az oldalad sebességét itt nézheted meg

3. Backlinkek: a túl gyors és direktben kulcsszavakat tartalmazó épülés nem jó, spontán épülés, folyamatosan 1-2 új link, használd a márkanevedet!

4. GDPR: ha van Google vagy Facebook pixel a blogodban vagy használsz Google Analyticset, mindenképpen legyen cookiehasználatot elfogadó gomb az oldaladon!

5. Folyamatosan bővülő tartalom: frissítsd a régebbi tartalmaidat, tegyél fel rendszeresen újakat, új hírek, aktualitások, a hozzászólás is frissítés, ha nagyobb az aktivitás az oldalon, az is segít.

Comments are closed.