Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka


Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem,
Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél,
Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?

ELkezdhetsz örökzöld tartalmakat készíteni. Mi az az örökzöld tartalom?
Olyan blogbejegyzésk, videók, podcastek, amik MINDIG hozzák az új érdeklődőket és még 5 vagy 10 év múlva is hoznak neked vevőket.

Amik nem függnek attól, hányan osztották meg (mondjuk az ilyen tartalmakat tényleg sokan megosztják).
Amik nem függnek attól, mennyire aktívak a követőid a közösségi médiában vagy átmenetileg kisebb-e a hirdetések elérése.
Maguktól működnek.
(vagyis a kereső segítségével)

Hogyan készíts ilyen tartalmakat? Mit tegyél, hogy ne csak porosodjanak a honlapodon, hanem tényleg működjenek?
Erről volt szó ebben az élő adásban:

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field