Kételkedőből vásárló: Hogyan?

Sokan csak nézelődnek az oldaladon, de nem vásárolnak?
Kérdezősködnek, aztán mégsem lesz belőlük vevő?
Gyanakodva nézik a hirdetésedet, a weboldaladat és nem hisznek neked?
Miért?
Hogyan mutasd meg, hogy hiteles és korrekt a vállalkozásod?
Hogyan építs bizalmat a hirdetéseiddel, reklámjaiddal, a közösségi média kommunikációddal és a honlapoddal?
Erre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban.

Hogyan legyél hitelesebb?

(Az adásban elhangzott tippek listája)

1. Mitől érzi majd úgy a vevő, hogy pont a te cégedre van szüksége?

Legyen egyértelmű:
– Kihez szólsz?
– Miben segítesz?
– Írd le pontosan mi képviseli nálad a minőséget, mitől vagy megbízható? (részletes leírás mit csinálsz, hogyan csinálod)

2. Az alapok:

– olvasható szöveg,
– áttekinthető, informatív honlap,
– keresési lehetőség,
– korrekt, részletes fogalmazás.

3. Emberarcú vállalkozás:

– fotó,
– videó,
– élő videó,
– stílus,
– interjú,
– podcast,
– személyes elemek (az énmárka építésről itt olvashatsz bővebben)

4. Bizonyítsd be, hogy értesz hozzá!

– szakértői tartalmak (blog, videó, podcast, közösségi média poszt, Story)
– elemzések, objektivitás,
– vélemények,
– úgy mondd, hogy a laikusok is megértsék,
– azon a nyelven, amin a célcsoportod is ért.

5. Vélemények

– gyűjtsd,
– kérd,
– minél személyesebb, annál kitelesebb,
– Reagálj rájuk!

6. Közösségi média

– Legyenek világos értékek, amiket képviselsz és írj róluk rendszeresen!
– A vállalkozásod/terméked/új szolgáltatásod születésének története,
– Mondj véleményt!
– Tegyél ki személyes részleteket, történeteket magadról!

7. Az igazán bizonytalanok meggyőzése

– Logika,
– Objektív részletek,
– Kiváló ajánlat
Limitek
– És: kérdezési lehetőség! (Hogyan tegyél fel chatet az oldaladra? Nézd meg itt!)

Comments are closed.