Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al?
A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket.
A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő.
Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz?

Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj a homokból aranyat és azt a stratégiát, amivel újra aktívvá, érdeklődővé teheted őket és eladhatsz nekik.

Az adásban elhangzott marketing ötletek vázlata:

Miért maradnak inaktívak a követőid?

1. Nem is találkozik a bejegyzéseiddel, ajánlataiddal

A megoldás: jobb elérésű posztok (jobb időpontban posztolni, többet posztolni, érdekesebben posztolni, videós tartalmakat kitenni, nagyobb aktivitást elérni (pl. szavazások, hozzászólások, megosztó tartalmak)

2. Találkozik az ajánlataiddal, de csak ritkán

A megoldás: több ajánlat, több posztból álló kampányok, gyakrabb kampányolás, hirdetés

3. Találkozik az ajánlataiddal, de nem kattint rá

A megoldás: javítani a kattintási arányt (felhívni rá a figyelmét, elmondani, mit csináljon, limiteket tenni a kampányba)

4. Rákattint, de nem vásárolja meg

A megoldás: az oldaladon, az ajánlatodon vagy a rendelés módján kell változtatni.

További ötletek:

1. Vedd fel a termékeidet a Facebook boltba és amikor kiteszel egy posztot, ajánlatot, terméket/szolgáltatást, mindig jelöld meg őket!

2. Linkeld be a poszthoz kapcsolódó terméket!

3. Tegyél ki idézetet a könyvedből, kivonatot az ebookodból, részletet a videóból és linkeld be, hol találják a teljes változatot!

4. Indíts több bejegyzésből álló kampányokat!

5. Használd a remarketinget az aktív követők, a videó nézők, a kattintók újra elérésére!
Tudd meg, hogyan csinálj profi remarketing hirdetéseket fillérekért és érd el az érdeklődőket újra meg újra hatékonyan: november 13-án ezen az online workshopon!

6. Tegyél fel ügyfél idézeteket, mozgósítsd a vevőidet!

7. „Nem vagy egyedül, mások is vannak, akik nem vásároltak tőlünk, de segíteni szeretnék neked, hogy átlépd a határvonalat és a szurkolók helyéről átkerülj a játékosok csapatába. Végülis mit szeretnél jobban? Csak nézni, ahogy mások sikeresek lesznek vagy közéjük tartozni?”

8. „Tudom, hogy még nem vettél tőlünk semmit. De nyugi, ez nem baj. Segítek, hogy továbblépj ezen. Íme az ajánlatom:”

9. „Létezik, hogy ez a termékünk még nincs meg neked? Miért?”

10. „Csak lájkolgatunk, nézelődünk, de még mindig nem rendelted meg ezt:”

11. „Neked mi a kifogásod? Miért nem vásároltál még tőlünk? Írd meg, kíváncsi vagyok rá!”

12. „Csak akkor olvasd el ezt a posztot, ha bizonytalan vagy benne, hogy hasznodra lesz-e a…”

Comments are closed.