Most készíted az első értékesítési oldaladat és nem tudod, hogyan vágj bele?
Vagy már készítettél többet is, de szeretnéd, ha hatékonyabban adna el?
Ebben az élő adásban végignézzük az értékesítési oldal elemeit és elmondom mire figyelj oda:
– Milyen landing page típusok vannak, mikor melyiket válaszd?
– Milyen szöveget írj? Hogyan fogd meg a vevő figyelmét?
– Hogyan szerkeszd meg az oldalt, milyen képeket, illusztrációkat, technikai elemeket használj, amik növelik a konverziót?
– Milyen “dobozok” lehetnek egy értékesítési oldalon? (ezt sokan nem használják, nem tudják, pedig a legjobb eszköz a figyelem vezetésére)
– Mire figyelj oda, ha azt szeretnéd, hogy a vevő végül vásároljon? Erről volt szó ebben az élő adásban.
Néhány link, ami hasznos lehet:
Landing Page szerkesztők:
WordPress alá:
Popup megoldások:
Visszaszámlálók
Hírlevélbe is beilleszthető visszaszámláló