Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?

Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on?
Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés?
Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek?
Milyen tartalmat készíts Youtube-ra?
Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal?
Erről volt szó ebben az élő adásban.

Közkívánatra: Záróképernyő és kártyák beállítása

A videóban említett záróképernyőt és kártyákat kétféle módon tudjátok beállítani:
1. A videó feltöltésekor a lépéseket követve
2. Utólag a videó szerkesztéséből elérve:

Válaszd ki alul, melyiket szeretnéd beállítani!

Kártya beállítása: válaszd ki melyik kártyát szeretnéd betenni és válaszd ki az idővonalon, hol jelenjen meg a videóban!

Záróképernyő beállítása: válaszd ki a funkciót, aztán pedig azt, hogy az idővonalon, az utolsó pár perc folyamán hol jelenjen meg és milyen hosszan tartson!

Comments are closed.