Így szerezz vevőt gyorsan!

Vajon kiből lesz a leghamarabb vevő?
Hogyan találd meg azokat, akiknek pont most van szükségük arra, amit kínálsz?
Milyen módszerekkel, akciókkal, kampányokkal üzenetekkel érheted el a vevőket gyorsan?

Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az élő adásban.

Az élő adás vázlata:

Akik a legkönnyebben vásárolnak:

1. Már meglevő vevők
– régi vevők
– azok, akik éppen most vásároltak

2. Aki ajánlásra jött

3. Aki pont most érdeklődik

Hogyan adj el nekik?

1. Már meglevő vevők

– Amikor éppen vásárol, upsell ajánlat

– Vásárlás után határidős kupon

– régi vevőknek új termék kampány,

– VIP ajánlat,

– már megvetted ezt, nem kéred ezt?

– két termék egy csomagban

– különleges ajándék a csomag mellé.

FONTOS: Legyen listád a régi vevőkről (email), vagy legyen vevőknek szóló Facebook csoportod de elérheted őket Messengeren vagy remarketing hirdetésben is

2. Ajánlás

– vélemények oldal a honlapodon,
– használj véleményeket a hirdetésedben,
– dolgozz muóikro influenszerekkel: készíts velük interjút, adj tudást, tartalmat a követőiknek, csináljatok nyereményjátékot közösen, adj terméket/szolgáltatást tesztelésre
– induljon a véleményekkel a landing page-ed,
– kérd meg a vevőidet, hogy ajánljanak tovább (megfelezhető továbbadható kupon vagy kuponfüzet)

3. Aki pont érdeklődik:

– cikksorozat – a végén ajánlat azoknak, akik végigolvasták,
– élő videó, webinárium – ajánlat azoknak, akik megnézték.

Comments are closed.