Hogyan legyenek vásárlóid állandóan?

Ha neked is gondot okoz, hogy néha vannak vásárlóid néha nem… Ha attól félsz kezdő vállalkozóként, hogy nem lesz elég vevőd… Ha szeretnél stabil és kiszámítható bevételt: ebben az élő adásban megosztottam azokat stratégiákat, amikkel biztosíthatod, hogy folyamatosan érkezzen az új érdeklődők és az új vevők az oldaladra.

Tovább →

Így adj el beszélgetve!

Hogyan adhatsz el teljesen interaktívan a Facebook Messenger segítségével? Az elmúlt években a Messenger lett a leggyakrabban használt Facebook felület: de hogyan szerezz rajta vevőket? – Milyen kérdéseket tehetnek fel az érdeklődők? – Milyen folyamaton vezesd őket végig mindenképpen? – Hogyan adhatsz hasznos és értékes tartalmat és szűrheted ki az érdeklődőket Messenger segítségével? – Hogyan…

Tovább →

30 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet

Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd :)) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd :)) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) 30 ötletet gyűjtöttem össze ebben az élő adásban a terméked ismertebbé tételére!

Tovább →

Így írj érdekesen a terméked előnyeiről!

A terméked szuper, a szolgáltatásodba mindent beleteszel, amikor azonban előnyeiről kell mesélned, akkor viszont csak az jut eszedbe, hogy minőségi, megbízható és sokoldalú? Nyugi, a közhelykór orvosolható 😉 Ebben az élő adásban arra hozok neked rengeteg ötletet, hogyan szemléltesd a terméked és a szolgáltatásod előnyeit hatásosan és érdekesen. Ha arra vágysz, hogy kilógj a sok…

Tovább →

Utazás a vásárló agyában: Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

A vevőid nézegetik az oldaladat, megdicsérik a termékedet, de aztán mégsem vásárolnak? Azt mondja érdekli az ajánlatod, aztán mégsem kéri? Miért van az, hogy a webáruházakban 80% a kosárelhagyók aránya? Ebben az élő adásban a vevő agyában utaztunk. Megnézzük, mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja.…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)

Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb? Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd? Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!

Tovább →

3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

Vannak látogatók a honlapodon, mégsem vásárolnak? Miért?

Induló vállalkozásoknál gyakori probléma ez. Nézegetik az oldalt, átkattintanak a blogra, esetleg páran még a termékeket is megnézik, vásárló meg alig. Hol lehet a gond? Mit lehet tenni?

Tovább →

Page 3 of 4