Zseniális kifogáskezelés
Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.
Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?
Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.
40 eszköz, amivel vevőket szerezhetsz 2021-ben
Milyen felületeken, milyen eszközökkel szerezhetsz vevőket 2021-ben? Ebben az élő adásban megmutattam azt a 40 eszközt, amit jövőre érdemes lesz használnod. Mutatok új megoldásokat és régi, de még mindig jól működőeket egyaránt.
Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?
Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.
Így szerezz vevőt gyorsan!
Vajon kiből lesz a leghamarabb vevő? Hogyan találd meg azokat, akiknek pont most van szükségük arra, amit kínálsz? Milyen módszerekkel, akciókkal, kampányokkal üzenetekkel érheted el a vevőket gyorsan? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az élő adásban.
Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?
Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…
Mit reklámozz árakció helyett?
Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:
Hogyan szerezz vevőket most? Konkrét ötletek példával
Megváltozott a piac, megváltoztak a körülmények, de egy nem változott: egy kis cégnek elsősorban új vevőkre van szüksége ahhoz, hogy túléljen. Erre hozok most neked 10 konkrét kampány ötletet a hétfő reggeli Gazdagmami Show élő adásban. – Nem gáz most vevőt szerezni? – Említhetem a vírust a kampányban? – De mit adjak el, amikor az…
Szerezz több érdeklődőt kreatívan! (7 ötlet)
A letölthető ebookok és ajándék videók ideje lejárt: mivel foghatod meg most sok ember figyelmét és érheted el, hogy feliratkozzanak a hírleveledre, kövessék az üzeneteidet, kíváncsiak legyenek az ajánlatodra és a végén vásároljanak? Erre mutattam 7 kreatív, érdekes módszert ebben élő adásban!
25 új kreatív vevőszerző ötlet
Hol és hogyan érhetnél még el vevőket, amit eddig nem próbáltál? Ebben az élő adásban 25 új kreatív ötletet mutattam be.