Instagram és Facebook sztori hatékonyan: Hogyan csináld?

Nem tudod, hogyan használhatod a Facebook és az Instagram sztorit vevőszerzésre? Mindig kifogysz az ötletekből? 13 új ötletet adtam hozzá ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

Hogyan hozz létre saját Instagram/Facebook matricákat és animgifeket

Az Instagramon és a Facebookon a Storyban, a Facebookon a hozzászólásokban és a Messengeren sokféle matricát és gifet lehet használni. Hogyan hozz létre saját matricákat és érd el, hogy mások is használhassák őket? Egyáltalán: mire jó ez neked marketing szempontból?

Tovább →

Közösségi média trendek 2020: Mi várható? Mivel foglalkozz jövőre és mivel ne?

Milyen módszerek működnek jövőre a közösségi médiában? Hogyan szerezhetsz majd vevőket? Milyen új funkciók várhatóak? Mi az, ami nem fog már működni? Milyen posztok, tartalmak és formátumok lesznek hatékonyak 2020-ban? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!

Tovább →

Instagram posztok időzítése egyszerűen a Facebookról

Korábban már írtam az Instagram posztok időzítéséről a Later segítségével, most azonban már nincs szükség külső megoldásra sem ehhez, hiszen nemrégiben a Facebook Creator Studioból is elérhetővé vált az Instagram posztok időzítése. Ez nagy könnyítés, ha nem csak véletlenszerűen szeretnél posztolni, hanem tudatosan és tervezetten. Hogyan csináld? Megmutatom!

Tovább →

Időzítés az Instagramon: Hogyan csináld?

Sokan kérdeztétek hogyan lehet időzíteni az Instagramon, ezért most bemutatom a megoldást.

Tovább →

Ezekkel szerezhetsz most sok lájkot az Instán: 15 új ötlet

Ha te is kifogysz néha az ötletekből… Ha szeretnél érdekesen, változatosan posztolni, miközben a követőid száma nő és egyre aktívabbak, érdeklődőbbek lesznek: Ez a videó neked szól! Ebben az élőben megmutattam 15 olyan kreatív posztolási lehetőséget az Instagramon, ami – aktivizálja a vevőket, – hozzászólásra ösztönzi őket, – eléri, hogy több időt töltsenek a tartalmaid…

Tovább →

Hogyan csinálj rendes képarányú videókból IGTV videókat könnyen?

Az Instagram TV szolgáltatása egyre népszerűbb, ide tudsz hosszabb videókat feltölteni (akár 1 órásakat) és most már a videókat automatikusan kiteheted Facebookra, az Instagram profilodba és az Insta Storyba is. Az egyetlen probléma velük, hogy a videók 9:16 méretarányban jelennek meg, azaz álló videókat kell készítened. Hogyan készíts a hagyományos fekvő vagy négyzet formátumó videóidból…

Tovább →

Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?

Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…

Tovább →

Instagram és Facebook Story a marketingben

Csak 24 órán át elérhető, nem is nézik annyian, tele van fura funkciókkal és a formátuma is olyan szokatlan: Mihez kezdjünk az Instagram és a Facebook Storyval? Van értelme egyáltalán foglalkozni vele? Mire használd a marketingedben? Milyen gyakran használd? Milyen funkciókra képes? Hogyan szerezz vele érdeklődőket? És hogyan vásárlókat? Hogyan segíthet a márkád építésében? Erről…

Tovább →

Page 3 of 4