TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?

Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?

– Elég a Facebook és az Instagram, miért kéne még mellé a TikTok is?
– Kinek (milyen célcsoportnál) és hogyan érdemes belevágni a rövid videózásba?
– Érdemes más rövid videós felületeket is használni a TikTok mellett és melyiket?
– Hogyan használhatod vevőszerzésre?
– Mire számíts miután elindultál, miben más, mint a többi felület?
– Muszáj táncikálni, meg mémeket gyártani? Miről videózz, ha komoly a témád?

Erről volt az eheti Gazdagmami Hétindítóban!

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field