Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:

A terméked jó és az üzleti modelled?

A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.

Ebben az ÉLŐ adásban izgalmas és szokatlan üzleti modelleket mutatok be, amikkel:
– kilóghatsz a piacról és izgalmasabbá teheted a pozicionálásodat,
– új ügyfeleket szólíthatsz meg,
– hatékonyabban éred el a célközönségedet,
– rendszeres és biztos jövedelmet termelhetsz,
– elérheted a piac krémjét a leginkább fizetőképes vevőket,
– új termékeket, csomagokat, izgalmas ajánlatokat hozhatsz létre akkor is, ha csak 1-2 féle terméked van,
– versenyképes maradhatsz akkor is, ha a piacodon nagy az árverseny.

Mik ezek az ötletek? Tudd meg a videóból!

Comments are closed.