Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben


Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol.

Hogyan lehet ezt megfordítani?

Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre automatikusan válaszoló robot…
Hogyan használd ezeket az eszközöket okosan az értékesítésed fellendítésére?
Milyen ingyenes eszközök vannak és hol találod meg őket?

Az adásban említet linkek:

A Messenger bot alapjai és használata

Chat kliensek:

Drift.com
Olark.com
Zopim.com
Intercom.com

Messenger bot megoldások:

Manychat.com
Chatfuel.com

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field