Linképítés

A linképítés két szempontból fontos egy honlaptulajdonos életében. Az első, hogy a linkekből látogatókat szerezzen. Ehhez kitartó munkával el kell érni, hogy minél több látogatott linkgyűjteményben kapjanak helyet a linkjei (vannak más megoldások is a linkszerzésre, pl. a linkcserék, partnerekkel való együttműködések), lehetőség szerint releváns kategóriákban. A második, a keresőoptimalizálási szempont figyelembevétele, azaz hogy minél…

Tovább →

Tévhitek a látogatottsággal kapcsolatban

Mielőtt belevágnánk az 1 hetes Látogatószerző minikurzusba, szeretnék tisztázni néhány félreértést a látogatottságnöveléssel kapcsolatban, hogy tiszta lappal vághass neki a tanulásnak:

Tovább →

Szerdai bejegyzés

Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:

Tovább →

Page 2 of 2